کمیسیون استیناف رای باشگاه گل گهر را اعلام کرد

بازی گل گهر مقابل استقلال، سپاهان و پیکان با نتیجه 3 بر صفر به سود این تیم ها اعلام شد تا گل گهر نیز در جدول رده بندی قرار گیرد.

گل گهر پس از تحمیل رای در رتبه بندی به کمیسیون استیناف بابت استرداد امتیاز خود تا رای نهایی کمیسیون شکایت کرد که ظاهراً کمیسیون به این درخواست اعتراض داشت.

کمیسیون استیناف درخواست باشگاه گل گهر را رد کرد

در رای هیات تجدیدنظر که امروز در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده است، آمده است: 25/9/1300 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و استرداد امتیازهای محروم شده توسط تیم مذکور برای استفاده بازیکن خارجی به نام اریک بابو باگناما بوکوم (که تحت آن اقدام مجاز نیست) برای حفظ ثبات جدول مسابقات، با دقت در محتوای پرونده و با در نظر گرفتن لایحه ارائه شده توسط آن باشگاه و قوانین انضباط فوتبال به ویژه مواد 100 و 103 آن. به عقیده اعضای این کمیته، اگرچه مطلوب است که نهاد قضائی فدراسیون فوتبال و پس از تصمیم گیری کمیته مسابقات به همین روال عمل کند، اقدامات انضباطی و تنبیهی اعمال می شود تا در صورت اجرای بنیاد با رعایت موارد فوق اقدامات لازم را انجام دهد. با اصل اجرای فوری اثر تعلیقی در اعتراض به این آرا، به محض اعلام رأی، نتیجه متبلور خواهد شد، از جمله در جدول مسابقات. نظرات انضباطی و اخلاقی اعمال شود و سیاست دوگانه در اعمال و اجرای آرای مجرمانه از نوع صادره در این مورد، اجرای آرایی از جمله محرومیت از مسابقه در زمین باشگاه میزبان را به دنبال داشته باشد. یا یک بازی بدون تماشاگر، تا امنیت آنچه گفته می شود. ما رای می دهیم، اما در ما هستیم. اولاً آنچه در لایحه باشگاه ساماندهی شده، مورد و موضوع دستور موقت موضوع ماده 100 آیین نامه داخلی فدراسیون فوتبال نیست، ثانیاً اعمال نتیجه این رأی در مسابقه. جدول زمانی نمادین بوده و ثالثاً خسارات خاصی که به دلیل اعمال تصمیم کمیسیون انضباطی غیرقابل جبران تلقی می شود قابل توجه نبوده لذا درخواست رد درخواست باشگاه کاندید صادر و حکم موقت و اطلاعیه صادر می گردد.

“این یک رای روشن است.”

دیدگاهتان را بنویسید