کمین قطری برای نسخه سابق نیمکت ایران

هالفان افزود: بازیکنان ما از نظر بدنی و روحی آمادگی حضور در این مسابقات را نداشتند. باید بپذیریم که دوران سانچز تمام شده و زمان رفتن او فرا رسیده است. باید تغییر سبک و مدرسه تمرینی تیم ملی را هدف گذاری کنیم تا به بهترین شکل ممکن برای حضور در رقابت های آینده به ویژه جام ملت های آسیا و جام خلیج فارس آماده شویم. سرمربی اسپانیایی دیگر چیزی برای اضافه کردن به تیم ما ندارد و در مسابقات قبلی جام ملت ها و کوپا آمریکا تمام تلاش خود را کرده است.

ستاره سابق تیم ملی قطر همچنین گفت: باید تیم ملی را بازسازی کنیم و باید نسلی از بازیکنان جوان تیم المپیک را به رده بزرگسالان برسانیم. باید شروع به ساختن یک تیم جدید کنیم.

وی در پایان درباره ارائه هروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان و احتمال ادامه همکاری با این کشور نیز بیان کرد: پیروزی عربستان مقابل آرژانتین نمایش فوق العاده ای بود. البته رنار اشتباهاتی هم داشت از جمله تغییر پست چند ملی پوش. اگر بماند به پیشرفت فوتبال عربستان کمک می کند اما اگر سعودی ها این مربی را نخواهند باید بگویم که ما به او نیاز داریم و می توانیم رنار را بیاوریم. شور و نشاطی که این مربی در رختکن به تیمش داد یکی از رمزهای موفقیت فوتبال عربستان و تیم ملی این کشور بود و باید بگویم که ما به چنین مربی نیاز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید