کنایه از بمب استقلال به نوع تمرین ساپینتو

آماده سازی استقلال چند روزی است که در اردوی ترکیه ادامه دارد و بازیکنان این تیم که برای انجام دیدارهای تدارکاتی تغییر اردو داده اند، امروز در مرحله دوم اردوی خارجی به مصاف گنچلر بیرلیگی خواهند رفت.

برنامه پرفشار ساپینتو برای بازیکنان غیرمنتظره به نظر می رسد و آنها نیز به آن اعتراف می کنند. در همین حال، سجاد شهبازادا معتقد است تمرینات با فشار و سهولت بسیار کمی انجام می شود که در واقع کنایه جالبی از نوع کار ساپینتو و برنامه های تمرینی آبی پوشان است.

البته فارغ التحصیلان ساپینتو از شرایط اردوی پیش فصل و روند آماده سازی تیم راضی هستند. بر اساس آنچه در تهران دیده شد، تمرینات و روش های تاکتیکی استقلال نشان می دهد که سرمربی پرتغالی تمرکز زیادی روی زمین بازی و پاس های کوتاه دارد. علاوه بر این، ساپینتو توجه زیادی به قسمت تهاجمی تیم دارد. این مشکل علاوه بر حضور مهاجمان زیاد در تیم، با توجه به برنامه ریزی های متفاوت برای حملات راش و گروهی نیز مشخص است.

با وجود فشار زیاد تمرین، تنوع تمرینات فضایی با نشاط و شاد را در بین بازیکنان ایجاد می کند که باعث می شود بازیکنان انگیزه خود را برای ادامه تمرین از دست ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید