کنایه از کنعانیان دعوت مستقل

کنایه از کنعانیان دعوت مستقل

ایمان عالمی درباره لیست جدید تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: لیست اعلام شده مشخص کرد بازیکنانی که در تیم های مختلف باشگاهی بازی کرده اند مورد ارزیابی و نظارت کادر فنی قرار گرفته و اکنون به تیم ملی دعوت شده اند. برای بقیه نفرات هم باید بگویم که انتظار می رفت به تیم ملی دعوت شوند. البته می توان از برخی بازیکنان به دلیل حواشی که دارند انتظار نظم و انضباط داشت که این یک مشکل حاشیه ای است اما از نظر فنی بهترین نفرات به تیم ملی دعوت شدند. از زمان اعلام استقلال نیز بازیکنانی به تیم ملی دعوت شده اند. سیاوش یزدانی و همچنین زبیر نیک نفس و عارف آقاسی در این لیست حضور دارند. اما مهدی پور و حسین زاده به دلیل تاج دعوت نشدند.

این کارشناس فوتبال در خصوص دعوت حسین کنعانی زادگان به تیم ملی برای تشکیل پرونده در دادگاه های فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع حاشیه ای است و اتفاقی که افتاده و باید برای این بازیکن برنامه انضباطی و انضباطی در نظر گرفته شود اما از نظر فنی. باید بگویم کادر فنی بهترین نفرات را دعوت کرده است. در حال حاضر در دفاع میانی تیم ملی مشکلاتی وجود دارد و از آنجایی که صعود ما به جام جهانی هنوز قطعی نشده است، کادر فنی از تمامی نفرات مورد نیاز خود دعوت کرده است تا پس از نهایی شدن، زمان لازم برای انجام کارهای انضباطی بازیکن خاطی را داشته باشند. در آن زمان می شد تیم ملی را ترمیم کرد، اما حالا باید همه را به تیم ملی دعوت می کردیم.

وی در خصوص دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل عراق گفت: بازیکنان ما در دو ماه اخیر برتری فنی و انگیزشی خود را نشان داده اند و از نظر بحث تاکتیکی نیز بازیکنان در ماه های اخیر افکار اسکوچیچ را دیده اند و تیم ملی کاملتر شده است. البته به دلیل فرسودگی مسابقات لیگ کارکنان او زمان لازم برای برگزاری اردوها را ندارد اما فکر می کنم تیم ملی این دو دیدار را به سلامت پشت سر بگذارد و صعودش به جام جهانی قطعی شود. .

دیدگاهتان را بنویسید