کنایه بزرگ امید به پرسپولیسی ها

کنایه بزرگ امید به پرسپولیسی ها

پس از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، امید نورافکن درباره بازی این داور اظهار کرد: داور تا زمانی که توپ گل نشده بود، آفساید نگفت و وقتی دید محمد کریمی گل زده است، آفساید اعلام کرد. به خدا قسم این کارها را نکن. آقای حیدری! برادرت هم دو پنالتی مسخره برای پرسپولیس در اصفهان زد.

وی افزود: من خودم در استقلال بازی کردم و هفت سال سابقه حضور در این تیم را دارم و تا به حال ندیدم هواداران به بازیکن تیم حریف بی احترامی کنند اما امروز دو ضربه اشیای ایرانی به من وارد شد. اگر سعودی ها، اماراتی ها و قطری ها به اینجا بیایند، باز هم میزبانی ما را خواهند گرفت. از پرسپولیسی ها می خواهم این کارها را نکنند. ما ایرانی هستیم نه خارجی که بخواهند ما را سنگسار کنند. نتونستم زاویه بگیرم هواداران اصفهانی نه توهین و نه اشیایی به بازیکنان پرسپولیس پرتاب کردند، دروغی هم نیست.

نورافکن در خصوص حضور تماشاگران سپاهان در ورزشگاه آزادی گفت: آنها دستشان درد نکند که این همه مسافت را طی کرده اند. محمد کریمی امروز باید یک گل می زد و باید 2-0 یا 3-0 می بردیم اما با اشتباه پیام حیدری بازی 1-0 به پایان رسید. او باید اشتباه خود را بپذیرد و آن را تکرار نکند. هزار بار بهش گفتیم هفته گذشته برادرش اشتباه کرد. البته تقصیر او نیست چون داوری سخت است. VAR باید بیاید و هیچ تیمی نباید از این شرایط ببازد.

بازیکن سپاهان درباره شانس بالای این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: این قهرمانی تا روز آخر ادامه خواهد داشت. استقلال تیم بسیار خوبی است و در دیدار سخت مقابل گل گهر با درخشش میرزایی پیروز شد.

نورافکن با اشاره به شرایط مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: حالا که بازیکن تیم ملی نیستم سعی می کنم هر وقت به تیم ملی می روم در این مورد صحبت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید