کنایه پیروان افشین به بازیکنی که پرسپولیس را شکست داد!

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: امروز روز خوبی بود. ما هواداران خود را از نزدیک دیدیم و بسیار خوشحالیم. خدا را شکر که این مسابقه را بردیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اشتباهات داوری، با اشاره به انتقاد یکی از نمایندگان مجلس که درباره پرسپولیس اظهاراتی کرده است، گفت: من وارد یک گل سالم و بحث خودمان درباره پنالتی نمی شوم. اگر بازی را نمی بردیم کار سختی بود. من یک شکایت دارم. یکی از نمایندگان به تندی درباره پرسپولیس صحبت کرد. آقای نماینده مجلس! تیم شهر شما در مقابل ما سه یا چهار بار به بازیکنان پاداش می دهد. چرا ما وارد این موضوع نمی شویم؟ چرا حق تیم ما به عنوان نماینده مجلس را نمی گیریم؟ پول و بودجه تیم شهر شما در ابتدای فصل آماده است. من شهرستانی و شیرازی هستم. بازیکنی که از تیم پرسپولیس می رود و به شهر می رود به خاطر هواداران و غرور نیست بلکه به خاطر پول است. وقتی پول داری باید به ما حمله کنی و ظلم کنی؟ چرا ما نمی توانیم هزینه کالدرون را پرداخت کنیم؟ به ما هم کمک کن شما نماینده شهرت هستید اما به تیم پرسپولیس با این همه هوادار کمک کنید. به پرسپولیس احترام بگذارید. ما چهل، پنجاه میلیون طرفدار داریم. به تیم پرسپولیس هم کمک کنید.

سرپرست پرسپولیس درباره حضور شهاب الدین عزیزی هادم در اردوی صنعت نفت در آبادان شب قبل از بازی با پرسپولیس گفت: عزیزی هادم رئیس فدراسیون است اما ای کاش چند شب پیش به اردوی حریف می رفت. این هم زیبا نیست. خدای نکرده مشکل تیم صنعت نفت حل شود. اگر حرفه ای باشیم خوب نیست شب قبل از مسابقه به اردوی تیم برویم.

یکی از پیروان داور اشتباهات و اعتراضات داوری گفت: گل زدیم اما گل ما اعلام نشد. ما هم تحت فشار هستیم و می خواستیم در این دیدار با هواداران پیروز شویم. وقتی 100 درصد گل های ما را نمی گیرند اعتراض می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید