کنترل امور اداری «بذرپاش»/ حمایت مجلس با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916165

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به شرط حمایت و همکاری دولت و همه دستگاه ها می تواند در حوزه راه و شهرسازی موفق عمل کند و نمایندگان مجلس نیز این موضوع را مطرح کردند. موضوع در دیدار با رئیس جمهور

غلامرضا شریعتی آندراتی نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ; وی در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در مجلس از سوی دولت، گفت: سوابق مهرداد بذرپاش در دیوان محاسبات کشور نشان داده است که وی بر امور مدیریتی مسلط است اما تنها با حمایت دولت و دولت. موسسات می تواند پروژه های نیمه تمام در حوزه راه و شهرسازی را تکمیل کند.

عضو کمیسیون شهروندی مجلس با بیان اینکه بذرپاش در سمت های قبلی خود عملکرد خوبی داشته است، گفت: اگر سایر دستگاه های دولت در کنار رئیس جمهور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را همراهی کنند، مدیریت موفقی خواهد داشت. .

شریعتی تاکید کرد: نمایندگان مجلس در دیدار با رئیس جمهور موضوع حمایت و کمک دولت را از وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند و از وی تعهدی برای تحقق این موضوع گرفتند.

وی افزود: دولت باید منابع مالی لازم را برای پروژه های زیربنایی تامین کند.

شریعتی ادامه داد: نمایندگان مجلس نیز بذرپاش را همراهی می کنند تا وزارت راه و شهرسازی طرح ملی ترافیک مسکن و پروژه های بزرگراهی را تکمیل کند.

این نماینده مجلس بذرپاش را نیرویی جوان و زیرک می داند و می افزاید: سابقه و تجربه قبلی او نیز به کمک او خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید