کندی روند تغییر مدیران به دلیل حجم کار در وزارتخانه هاست / تغییر مدیران باید دانش کافی داشته باشد و منجر به بهبود وضعیت گذشته شود.

ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803027

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: برخی از انتظارات مردم و سیاسیون در مورد تغییر سریع مدیران طبیعی است، اما باید با فکر و دانش کافی حق انجام کارها را داد و شرایط را تغییر داد تا آینده وضعیت وظایف و انجام ماموریت ها بهتر از قبل خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ابوالفضل رفیعی امروز در حاشیه مراسم تجلیل و معارفه رئیس سازمان نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران درباره روند تغییر استانداران پس از تغییر دولت اظهار داشت: و سایر وزارتخانه ها.

وی با بیان اینکه کار در راستای اولویت ها است، خاطرنشان کرد: البته همانطور که مدیر گفت در برخی سمت ها اولویتی برای تغییر وجود ندارد و برای آن دسته از مدیران چارچوب زمانی در نظر گرفته شده است که عملکرد آنها به مرور زمان ارزیابی می شود و در صورت نیاز، عمل. عوض شدن.

رفیعی در خصوص تغییر سمت های سیاسی استانداران گفت: پیگیری های لازم در این زمینه انجام شده و هدف این است که نیروهای جدید در راستای گفتمان و رویکرد دولت سیزدهم روی کار بیایند و به وظایف خود عمل کنند. دو نقش برجسته.”

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: اقدامات اولیه برای تصدی پست های لازم برای مدیریت داخلی و برون سازمانی استان انجام شده و با توجه به حجم کار در وزارت کشور و سایر وزارتخانه ها، فرآیندها بررسی می شود.

وی با بیان اینکه مدیران پست های لازم شناسایی شده اند، گفت: فرآیندهایی مانند ماموریت پرسنلی و استعلام با توجه به حجم کاری در وزارتخانه ها زمان کمی می برد.

رفیعی با بیان اینکه روند تغییر مدیران در همه دولت ها به این شکل بوده است، خاطرنشان کرد: این روند قبلا در دولت های گذشته نیز تجربه شده و طبیعی است که تغییر و تثبیت مدیران با تغییر دولت مدتی طول بکشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در پاسخ به اینکه آیا کندی روند تحولات مانعی در اجرای برنامه های دولت از جمله بودجه نخواهد داشت، گفت: با وجود اینکه مدیران قبلی دولت بر سر کار هستند اما مدیریت استان در دست است. از مدیر برنامه های خاصی را مدیریت و وارد می کند.

وی با بیان اینکه شاید انتظارات بسیاری از مردم و سیاستمداران سرعت تغییر مدیران باشد، افزود: برخی از این انتظارات طبیعی است اما باید با فکر و آگاهی کافی حق انجام کارها را داد و شرایط را به گونه ای تغییر داد که شرایط به وجود بیاید. بعدی از نظر ارتقاء وظایف و انجام ماموریت ها بهتر از قبلی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید