کنسرت های نوروزی به مرحله پایانی رسید / برنامه آخرین اجراها


ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818714

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و پایان عید نوروز، تعدادی از خوانندگان و گروه های مختلف موسیقی آخرین کنسرت های خود را در نوروز برگزار می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تعدادی از هنرمندان و گروه های مختلف موسیقی که عمده فعالیتشان بر روی اجرای موسیقی پاپ است، همزمان با سال نو، مجموعه ای از کنسرت ها را در تهران و شهرستان ها برگزار کردند. در قالب جشنواره های نوروزی و حضور خوانندگان مطرح موسیقی پاپ، شکل و شمایلی متفاوت را برای مخاطبان فراهم کرد و اگرچه بینندگان این نوع موسیقی با افزایش قیمت بلیت در مناطق مختلف مواجه بودند، اما آمار و ارقام و فروش بلیت نشان می دهد که استقبال از مخاطبی که به خواننده های مورد علاقه خود وفادار می ماند و آنها را فعلا تنها نمی گذارد.

با این حال، تمام کارهایی که تاکنون در زمینه برگزاری این کنسرت ها انجام شده است نشان از پذیرش این موضوع دارد که روند اقتصادی این منطقه تا کنون پایدار بوده و سازندگان و خوانندگان توانسته اند بخشی از ضرر و زیان های تاج را متحمل شوند. به دلیل عدم برگزاری کنسرت برای جبران این کنسرت های فشرده نوروزی. کنسرت هایی که در واقع نشان می داد که موسیقی پاپ اکنون برتر از هر موسیقی جدی دیگری است و مخاطبان سایر ژانرهای موسیقی در حال حاضر به هزاران دلیل دیگر از تماشای موسیقی دیگر منع شده اند. گونه هایی که در حال حاضر نظارتی بر روند اقتصادی در عرصه موسیقی ندارند و شرایط باید در بدنه حاکمیت حاکم باشد تا هنرمندان این عرصه پس از وقفه ای طولانی در عرصه کنسرت شرایط بهتری را در مقابل خود احساس کنند. فعالیت های آنها

در همین راستا همزمان با ماه مبارک رمضان که در دوره ای غیر از تاج و تخت کمتر شاهد برگزاری کنسرت در کشورمان بودیم، کنسرت های نوروزی شلوغ شد و خوانندگان و گروه های مختلف موسیقی در ایستگاه پایانی به اجرای برنامه خواهند پرداخت. تا 13 فروردین کنسرت های نوروزی ادامه دارد. کنسرت هایی که بر اساس برنامه اعلام شده توسط سامانه های بلیت در تهران و شهرستان ها توسط مخاطبان برگزار می شود.

یازدهم فروردین رضا بهرام در تالار شهر جزیره کیش، مجید رضوی در سالن سینما جهان، نمایش چالوس، آرون افشار در مرکز همایش های برج میلاد، محسن جگانه در سالن اسپیناس، علی یاسینی در سالن امیرمر اکسین محمود آباد، گرشا رضایی در تالار میلاد تهران بین‌المللی، گروه بمرانی در فرهنگسرای تهران، مهدی احمدوند در تالار اریکا آریا آمل، محسن ابراهیم زاده در کلارآباد، علیرضا طلیشی در مجتمع کلاسیک چابهار، مسعود صادقلو در نمایشگاه بین‌المللی کهرا، سالن اشوان آوینی بندرعباس ناصر خشمت وحدتی در بندرعباس. – تالار انبیا رشت، گروه ایهام در تالار رودکی اصفهان، ناصر زینلی در تله کابین رامسر کنسرت های خود را برگزار می کنند.

روز جمعه 13 فروردین ماه محسن ابراهیم زاده در سالن اریکا آریا آمل، علیرضا تالشی در تله کابین رامسر، آرش و مسیح در سالن نمایشگاه بین المللی کشم، گرشا رضایی در سالن امیر مهر محمود آباد، مجید رضوی کلاپی در کمپ ایوان در تالار شهید اوینی بندرعباس، گروه ماکان در تالار شهر جزیره کیش، مسعود صادقلو در تالار موسیقی جزیره کیش میزبان مخاطبان خود خواهند بود. این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده روز شنبه (13 فروردین)، مخاطبان شاهد کنسرت های علیرضا طلیسکی در تالار شهید اوینی بندرعباس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید