کنگره جهانی FIVB در هلند برگزار شد / فرصتی منحصر به فرد برای اعضای کنگره والیبال

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802468

سی و هشتمین کنگره فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) همزمان با مسابقات قهرمانی والیبال بانوان جهان در هلند برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی جهان در سال 2022 در دو بخش مردان و زنان با میزبانی روسیه در گروه مردان و هلند و لهستان در بخش بانوان برگزار می شود.

در رقابت های گروهی بانوان، هلند و لهستان به عنوان میزبان و صربستان به عنوان قهرمان جهان در سال 2018 و تیم های چین، ژاپن، کامرون، کنیا، ایتالیا، ترکیه، برزیل، کلمبیا، جمهوری دومینیکن و پورتوریکو به عنوان قهرمان و دونده – تا به ترتیب قاره های آسیا، آفریقا، اروپا، آمریکای جنوبی و منطقه نورس در جام جهانی بانوان به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس رده بندی فدراسیون جهانی، تیم هایی از آمریکا، روسیه، آلمان، بلژیک، کره جنوبی، بلغارستان، کانادا، تایلند، آرژانتین، جمهوری چک و قزاقستان نیز انتخاب شدند.

سی و هشتمین کنگره فدراسیون جهانی والیبال همزمان با اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان از 22 تا 25 سپتامبر (28 تا 31 شهریور 1401) در آرنهم هلند برگزار می شود.

سایت فدراسیون جهانی والیبال با اعلام این خبر نوشت: نمایندگان کنگره این فرصت بی نظیر را خواهند داشت تا مراسم افتتاحیه جام جهانی بانوان را به صورت زنده تماشا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید