کنگره ملی بسیج دانشجویی کشور به ریاست نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی برگزار شد + عکس

زمان: 15:32 ساعت
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786689

هفتمین اجلاس کنگره ملی بسیج دانشجویی با حضور رئیس مجمع جوانان کهگیلویه و بویراحمدی برگزار شد تا حرکت ارزشمند این نخبه کهگیلویه و بویراحمدی تحسین مسئولان کشوری را برانگیزد.

به گزارش راه دانا به نقل از زاگرس صبح امروز هفتمین اجلاسیه کنگره ملی دانش آموزی بسیج دانشجویی با حضور محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس قدیم تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور 320 کنگره دانش آموزی از سراسر کشور و به ریاست هادی ناطق فر، نوجوان نخبه کهگیلویه و بویراحمدی و رئیس کنگره سراسری بسیج دانش آموزی برگزار شد، به بیان مطالبات و دغدغه های دانش آموزان و معلمان پرداخت.

پیگیری مطالبات ساختار آموزشی، ارائه تصمیمات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رای گیری به مصوبات کمیسیون های کنگره، الزام به شفافیت آرای نمایندگان مجلس و …. در این جلسه سه روزه

در پایان این جلسه دکتر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن دغدغه ها و مطالبات نمایندگان دانش آموزی با بیان اینکه مجلس یازدهم دین خود را وقف تعلیم و تربیت می کند، اظهار داشت: مجلس یازدهم دین خود را وقف آموزش و پرورش می کند.

از نکات جالب مراسم اختتامیه که با تعجب، تحسین و تقدیر ویژه دکتر کلیباف و دیگر مسئولین دولتی، سپاه و حاضران در جلسه همراه بود، اجرای زیبای هادی ناطق فر رئیس بسیج دانشجویی کشور بود. کنگره. وی به راحتی از ریاست کنگره گذشت و با قرار دادن عکس سردار سردار شهید سلیمانی بر صندلی ریاست، اعلام کردند که ریاست جلسه با حضور معنوی، ارزشی و فکری سردار برگزار می شود.

این اقدام نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد به قدری مؤثر بود که مقامات ارشد کشوری در این نشست آن را درس عبرتی برای خود و سایر مسئولان برشمردند و توصیه کردند مسئولان دوری از قدرت و ریاست را از افکار آن نوجوانان بیاموزند. .آماده اند در این سنین نوجوانی به راحتی از چنین صندلی ها و شکوهی خارج شوند.

در پایان این دیدار آخرین بیانیه ایجاد دوستی همه ایرانیان برای سازندگی ایران توسط هادی ناطق فر قرائت شد.

خبرنگار: باگرزاده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید