کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر شد


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843918

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی کوروش زارعی را به عنوان دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری علیه کوروش زارعی آمده است:

از آنجایی که جشنواره بین المللی تئاتر فجر بزرگ ترین رویداد هنرهای نمایشی ایران اسلامی و گلچین و نتیجه ی لاینفک تجربه و توان پیشکسوتان گرانقدر و شور و شوق نوآورانه هنرمندان جوان در این عرصه است، ارزش دارد که داشته باشید. نظر به تعهد، تجارب هنری و تجربیات مفید مدیریتی جنابعالی در این عرصه هنری، مسئولیت خطیر دبیر چهل و یکمین دوره این رویداد عظیم و دلگرم کننده بر عهده شما عزیزان می باشد.

بی شک پس از چهار دهه برگزاری با تجربه و متنوع این رویداد بزرگ و پرهزینه، انتظار می رود با تسلط لازم بر منابع غنی در این زمینه و بهره مندی از دیدگاه های مطرح شده و دلسوزانه کارشناسان محترم و همچنین تجربه برگزاری قبلی. برنامه ریزی دقیق و آبرومندانه برای نشان دادن قدرت کامل و پنهان این عرصه و آشنایی با شایستگی ها و توانایی های کمتر شناخته شده کشور به ویژه در میان هنرمندان انقلابی و متعهد و نیز معرفی رویکردهای مغفول مانده و دوراندیشانه کل نمایش. استان ها برگزار می شود.

بدیهی است در این راستا علاوه بر ایجاد بسترهای دانش بنیان و مؤثر برای تحقق عدالت هنری و حضور تمامی سرمایه های مختلف تئاتری در سراسر کشور و نیز اعمال دیدگاه های حمایتی از آثار فاخر که می تواند به زیبایی و با عزت در سطح هنری بالا . . انقلاب اسلامی به لحاظ قوام محتوا و اجرا و توانایی اجرای عمومی در یک کشور و لزوم بهره مندی از تجارب روزافزون گروه های نمایشی سایر ملل می تواند بر شهرت و غنای علمی و نمایشی جشنواره، باز باشد. و باز امکانات هنرهای نمایشی ایرانی اسلامی باید در نگاه هنرمندان دیگر کشورها نیز مؤثر باشد.

به امید اینکه جناب عالی به مولفه های مذکور توجه ویژه داشته باشند و شرایط ویژه این دوره از جشنواره بین المللی تئاتر فجر را برای تحقق اهداف فرهنگی نظام اسلامی و تبیین دیدگاه های هنری دولت مستقر مردمی مورد توجه قرار دهند. عنایت حضرت عالی تایید و سربلند باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید