کوم 320 شهید ورزشکار را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد

ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786694

مدیرکل ورزش و جوانان استان کوم با اشاره به پیام شهدا به نسل جوان گفت: پاکی، معنویت، صداقت، معرفت، مردانگی و ایثار پیام شهدا به نسل جوان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم فوری، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان کوم در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای استان کوم با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیار خرسندیم فرصتی برای یادآوری عزیزان امروز از لحاظ فنی و اخلاقی بارها درخشیدند و نام استان کوم را تجلیل کردند و در شرایطی که کیان اسلامی باید از خود دفاع می کرد از میهن عزیزمان دفاع کردند.

وی ادامه داد: احترام به مقام شهدا وظیفه ماست، اکنون وظیفه ماست که راه شهدا را که راه عزت و کرامت است ادامه دهیم. حفظ این قداست یعنی حفظ، تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت; یعنی شهادت راه عزت است و شهدا برای ملت ایران عزیز هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کوم گفت: باید بدانیم که قهرمانان و قهرمانان واقعی شهدای حماسه هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند و نامزدهای ورزشی استان کوم باید عزت و استقامت خود را به کار گیرند. و اخلاق در راس فعالیت های آنهاست.

وی با اشاره به کشته شدن 320 ورزشکار در استان کوم گفت: امروز نام 320 ورزشکار سرافراز استان کوم در بین 6090 شهید استان بیانگر تجلی ارزش های فرهنگی در بین ورزشکاران استان است.
رسول منعم با اشاره به پیام شهدا به نسل جوان گفت: پاکی، معنویت، صداقت، معرفت، مردانگی و ایثار پیام شهدا به نسل جوان است. بودن.

وی ادامه داد: آنچه شهدا به ما آموخته اند این است که روح خود را مانند جسم خود تقویت کنیم و به کسی ظلم نکنیم و مظلوم نباشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کوم با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان در 2 سال گذشته گفت: ایجاد فضای فرهنگی با موضوع شهدا در استان در مناسبت های مختلف. دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، مهمترین اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان کوم را برشمرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید