کیروش با بازی برگشت به جام جهانی رسید؟!

کیروش با بازی برگشت به جام جهانی رسید؟!

در سومین و آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در آفریقا، مصر، تونس و الجزایر رقبای خود را شکست دادند.

تیم ملی مصر در قاهره به دیدار سنگال رفت، تیمی که دو ماه پیش در فینال جام ملت های آفریقا شکست خورد اما این بار موفق شد با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد. تنها گل این دیدار حرکت صلاح بود که باعث شد سیس مدافع چپ سنگال در دقیقه 4 دروازه خود را به اشتباه باز کند.

تیم ملی غنا نیز در استادیوم ورزشی بابایارا شهر کوماسی میزبان تیم ملی نیجریه بود که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

با این حال تیم ملی الجزایر به پیروزی ارزشمندی دست یافت و میزبان خود کامرون را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. اسلام سلیمانی در دقیقه 40 تک گل این دیدار را به ثمر رساند تا کار الجزایری ها در بازی برگشت در خانه راحت شود.

تیم ملی تونس نیز میزبان خود مالی را که در دقیقه 40 با اخراج یکی از بازیکنانش به 10 رسید، با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تک گل این دیدار را مدافع میانی مالی سیسوکو به ثمر رساند که در دقیقه 36 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

تیم ملی کنگو نیز در خانه مقابل مراکش به تساوی یک بر یک دست یافت. خوان ویزا در دقیقه 12 اولین گل کنگو را به ثمر رساند و تیسودالی در دقیقه 76 کار مراکشی ها را به تساوی کشاند. کنگو در دقیقه 85 با اخراج یکی از مدافعان خود در رده دهم قرار گرفت.

دیدار برگشت مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 آفریقا عصر سه شنبه و بامداد چهارشنبه برای مشخص شدن چهره پنج نماینده قاره آفریقا در جام جهانی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید