کیفیت، گذشت و مدرنیته لازمه برنامه های سوم خرداد است.


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839750

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به ضرورت دکوراسیون و فضای مناسب در این روزهای شهر گفت: در کنار این کارها در برنامه ها باید کیفیت، تعصب و مدرنیته لحاظ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سیدمیتبی حسینی راد امروز در نشست بزرگداشت سوم خرداد با بیان اینکه وظیفه ای که در بزرگداشت روزهایی مانند سوم خرداد داریم پس از سال ها بسیار مهم است، گفت: باید تمام تلاش خود را بکنیم تا برنامه های مناسب این روز را در سال 1394 انجام دهیم. شهر برای تحمل.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و با اشاره به سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب، گفت: بیداری هایی که امروز در دنیا می بینیم و این رشادت ها و رشادت ها از روح مطهر آن حضرت است. معمار بزرگ انقلاب

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان وقوع چنین اتفاقاتی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه تا رسیدن این انقلاب دلها خورده شد، گفت: برای استقرار نظام مقدس اسلامی کارهای زیادی انجام شده است.

حسینی راد در توصیه ای به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در زنجان تاکید کرد: اگر در این نظام مسئولیت پذیرفته ایم و مسئولیت داریم باید در جهت حفظ ارزش ها گام برداریم.

وی با تاکید بر لزوم تزیین و فضای مناسب در این روزهای شهر خاطرنشان کرد: در برنامه ها علاوه بر این آثار باید کیفیت، تعصب و مدرنیته نیز لحاظ شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به تغییر ذائقه رسانه ای و فرهنگی مردم گفت: رسانه ها و برنامه های مجازی تاثیرگذار در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آنچه مهم است نتیجه این برنامه هاست گفت: همه دستگاه ها باید به برگزارکنندگان این گونه برنامه ها کمک کنند.

حسینی راد بر همکاری افراد و نهارهایی که به اسناد شهدا و حوزه ایثار و شهادت دسترسی دارند تاکید کرد و تاکید کرد: این افراد و نهادها باید در مرکز حفظ آثار و نشر آثار مقدس به به روز رسانی تاریخ دفاع مقدس کمک کنند. دفاع کند است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید