کیفیت خدمات گردشگری در سد شاه قاسم خوب نیست


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834879

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط فعلی کیفیت خدمات گردشگری با شأن سد شاه قاسم تناسبی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز تعدادی از شهروندان یاسوجی در گفت و گو با این پایگاه خبری با بیان اینکه سد شاه قاسم می تواند یکی از قطب های مهم گردشگری باشد، اظهار داشتند: در نقاط مختلف شهر کشور را می توان در سدهای دو دید که به رونق گردشگری و جذب سرمایه گذار برای تاثیرگذاری بر اقتصاد توجه دارد و این معضل می تواند در استان کهگیلویه و بویراحمد رونق بگیرد.

این شهروندان با اشاره به سد شاه قاسم اظهار داشتند: در ورودی سد شاه قاسم مبلغ 20 هزار تن هزینه دریافت می شود اما هیچ امکانات و زیرساختی برای تامین افراد حاضر در این مناطق وجود ندارد.

این شهروندان خواستار توجه جدی متولیان گردشگری برای بررسی امکانات این مناطق شدند و ادامه دادند: با توسعه امکانات و زیرساخت های سد شاه قاسم شاهد استقبال مسافران، گردشگران مناطق مختلف کشور در این منطقه گردشگری و همچنین توسعه زیرساخت ها هستیم. رشد و توسعه این مناطق.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: سد شاه قاسم مجموعه ای متعلق به آب و منطقه است و تفاهم نامه ای بین آب های منطقه و میراث فرهنگی در محل آب منطقه ای منعقد شده است. در سطح وزارتخانه.» برای واگذاری این حوزه ها، اما در سال های گذشته عمدتاً به این موضوع پرداخته نشده است.

طالبی پور گفت که قراردادی برای سد شاه قاسم در گذشته امضا شده بود، اما ولیعهد از بررسی این موضوع جلوگیری کرد. طرح تحقیقاتی برای توسعه زیرساخت ها توسط دولت دنبال می شود و در مرحله بعد با ورود سرمایه گذار و ارائه تسهیلات به وی، توسعه خدمات و کیفیت در حوزه گردشگری در این حوزه افزایش می یابد. .

وی افزود: در شرایط فعلی کیفیت خدمات در حوزه گردشگری با شأن سد شاه قاسم تناسبی ندارد.

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید