کی روش: بازی با آمریکا بازی ویژه ای برای ما خواهد بود/ می دانیم فردا چه خواهیم کرد

کی روش: بازی با آمریکا بازی ویژه ای برای ما خواهد بود/ می دانیم فردا چه خواهیم کرد

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آمریکا گفت: بازی ویژه ای برای ما خواهد بود. تیم ملی آمریکا در بازی های قبلی مقابل انگلیس و ولز بسیار خوب بازی کرد. تیم های دیگر، به خصوص ما، خیلی خوب کار نکردند. ما می دانیم که فردا چه خواهیم کرد. مقابل ما تیم خوبی است، آنها سازماندهی شده اند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم بازیکنانم خوب بازی کنند و در دیدار مقابل آمریکا پیروز شوند.

در چارچوب هفته سوم جام جهانی 2022 قطر و در گروه B این مسابقات، دو تیم ایران و آمریکا عصر سه شنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه التمامه دوحه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. .

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: این دیدار برای ما بازی ویژه ای خواهد بود. تیم ملی آمریکا در بازی های قبلی مقابل انگلیس و ولز بسیار خوب بازی کرد. تیم های دیگر، به خصوص ما، خیلی خوب کار نکردند. ما می دانیم که فردا چه خواهیم کرد. مقابل ما تیم خوبی است، آنها سازماندهی شده اند. ما همین هدف را داریم. امیدوارم بازیکنانم خوب بازی کنند و مهارت های خود را جمع کنند و پیروز شوند و امیدوارم نتایجی را کسب کنند که بهترین کمک به ما برای صعود به دور دوم باشد.

وی ادامه داد: برای من روز خاصی خواهد بود زیرا قبلا با لیگ باشگاه های آمریکا و ملی این کشور کار کرده ام و به همین دلیل عضوی از خانواده بزرگ فوتبال این کشور بودم و این برای من یک امتیاز و افتخار بزرگ است. اگر بازیکنان فوتبال بهتری بازی کنند، شانس بیشتری خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید