گازرسانی به صنایع خراسان شمالی با ظرفیت 20 هزار متر مکعب در سال جاری


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837490

حسن رضا میربلوکی گفت: امسال گازرسانی به صنایع استان با ظرفیت 20 هزار مترمکعب در ساعت در راستای تداوم تولید و افزایش اشتغال در صنایع استان در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در گفت و گو با عصرترک گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری در راستای حرکت در راستای شعار سال تولید دانش بنیان، اشتغال – ایجاد 4000 دانشمند با 9000 مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی با توسعه شبکه گاز مناطق روستایی در دستور کار قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال 1401 گازرسانی به صنایع استان با ظرفیت 20 هزار مترمکعب در ساعت در دست اقدام بود، ادامه داد: شاهد صنایع تبدیلی دانش بنیان در استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: همچنین برای ادامه حمایت از پایان نامه ها و پروژه های دانشگاهی، شرکت گاز استان آمادگی پذیرش و حمایت از ایده های پژوهشگران استان و کشور را دارد.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت این شرکت و مشارکت دانشگاه بجنورد طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری نشت گاز طبیعی از نظر دبی ساخته شده است که طبق آزمایشات انجام شده عملکرد بهتری نسبت به نمونه های خارجی دارد و ضمن جلوگیری از نشت ارز از سوی دیگر، نقش مهمی در تحقیقات کربن خواهد داشت.

این کارمند در پایان افزود: پشتیبانی از پروژه استفاده از “پراب اولتراسونیک” در مخزن بخاری های موجود، برای بهینه سازی عملکرد آنها و افزایش راندمان بخاری و امکان سنجی پروژه و طراحی کمپرسور متحرک برای بازیابی گازهای زائد. در خطوط توزیع گاز طبیعی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید