گاز شرکت گاز یزد به دلیل مصرف زیاد متوقف شد

گاز شرکت گاز یزد به دلیل مصرف زیاد متوقف شد

پس از تاکید استاندار یزد مبنی بر اینکه باید بدون اغماض با دفاتر پرمصرف در حوزه گاز برخورد کند، کارشناسان شرکت گاز گاز شرکت گاز، استاندار و استاندار یزد را قطع کردند.

انتشار این خبر در یزد باعث تعجب همگان در شهر یزد شد و قطعی گاز شرکت گاز استان یزد به دلیل مصرف بیشتر از حد مجاز توسط کارشناسان این شرکت اعلام شد.

این اقدام نیز همزمان با خاموشی گاز استانداری و استان یزد انجام شد و بازرسان شرکت گاز یزد با مشاهده مصرف زیاد و همچنین عدم رعایت استاندارد دمای هوای اعلامی در ادارات اقدام به قطع گاز کردند. در این مراکز مهم اداری استان.

با انتشار این خبر مطالب مختلفی در رابطه با علل این معضل منتشر شد که از آن جمله می توان به برخی انتقادات به مسئولان این ادارات و همچنین استاندار، استاندار و مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در خصوص عدم عدم توجه به این موضوع اشاره کرد. رعایت مدیریت مصرف گاز؛ همچنین برخی کانال ها خواستار رسیدگی دادستان به موضوع شدند و استاندار یزد را به همراه استاندار و مدیرعامل شرکت گاز استان به دلیل تناقض در گفتار و عملکردشان تحت تعقیب قرار دهند.

همه این گمانه زنی ها در حالی رخ داده که منشأ این موضوع تنها به دلیل ضمانت اجرایی استاندار یزد برای برخورد با مشترکان پرمصرف است و اساساً عدم تضاد گفتار و عمل در این اقدام به وضوح قابل مشاهده است.

وقتی استاندار یزد حتی اصرار دارد گاز بخشداری یزد را قطع کند، در صورت مصرف بی رویه باید بدون خدشه در رفتار و گاز قطع شود، به خوبی نشان می دهد که مصرف بهینه گاز یکی از اولویت های مهم استانداری است. خود استاندار و هیچ تعارفی برای همکاری با متخلفان ندارد. آنها با کسی هیچکس ندارند، حتی اگر متخلف کارمند استانداری یا حتی شرکت گاز استان باشد.

روابط عمومی استان یزد نیز پس از انتشار چنین مطالبی با صدور بیانیه ای و ارائه توضیحاتی در این خصوص تاکید کرد که این برخورد با دستور و حمایت استاندار انجام شده است.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است که بخشی از مصرف بالای اداراتی مانند استان یزد به دلیل استهلاک وسایل گرمایشی است که مصرف بیش از حد استاندارد دارند.

عزم استاندار یزد در این موضوع و مسائل مختلف این امید را در یزد ایجاد کرده است که تحقق حکومت مردمی با برخورد قاطع با مجرمان در عرصه های مختلف باشد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید