گام های یحیی گل محمدی در اخراج این استقلالی

گام های یحیی گل محمدی در اخراج این استقلالی

یکی از پر جنجال ترین دیدارهای هفته های گذشته، دیدار تیم های خوزستان و پرسپولیس از هفته هفدهم لیگ برتر بود. دیداری که شاگردان جواد نکنام در دقیقه 22 توسط روبرتو تورس با یک گل پرسپولیس را شکست دادند، اما حاشیه های بیرون از مستطیل سبز و محوطه فنی دو تیم به قدری زیاد بود که باعث اخراج جواد نکنام شد.

اما عجیب ترین اتفاق بعد از هفته هفدهم، سه باخت متوالی تیم فولاد در هفته های اخیر بود. این تیم در هفته هجدهم مقابل تراکتور و سپس در هفته نوزدهم با امتیازهای مشابه یک بر صفر مغلوب سپاهان شد و در هفته بیستم نیز با نتیجه دو بر صفر مغلوب مس رفسنجان شد.

برخی از هواداران تیم پرسپولیس در فضای مجازی به این موضوع پرداختند که شاید خطای یحیی گل محمدی دلیل شکست جواد نکونام پس از برد مقابل پرسپولیس در سه برد متوالی بوده است.

برخی دیگر نیز با اشاره به وضعیت نه چندان مطلوب این مربی استقلالی در تیم فولاد، وضعیت وی را متزلزل دانسته و احتمال برکناری نکونام را با تکرار این نتایج در هفته های آتی به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود می دانند. چرا که با توجه به هزینه هنگفت باشگاه فولاد برای تعطیلی تیم مورد نظر نکونام و نتایج این تیم در هفته های اخیر و قرار گرفتن در رده نهم با 24 امتیاز، این امر برای اعضای هیئت مدیره قابل قبول نیست.

دیدگاهتان را بنویسید