گران بودن ، رنج و فشار بر مردم باعث نگرانی و اندوه علما شده است

جواهر ، رنج و فشار بر مردم علما را نگران و اندوهگین کرده است

روز جدید یک منبع تقلید تأکید کرد: متأسفانه امروزه مردم از قیمت های بالایی رنج می برند و این باعث ایجاد نگرانی و ناراحتی در علما شده است ، بنابراین توجه به آن افراد فداکاری که برای 8 سال دفاع مقدس فداکاری کرده و آسایش ایجاد کرده اند ، ضروری است. و برای آنها رفاه نسبی فراهم کند.

آیت الله نوری همدانی در دیدار با علیرضا گاسمی فرزاد فرماندار همدان ، میلاد پیامبر اسلام و امام صادق (ع) را که مبعث پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در جاهلان نامیده می شود ، تبریک می گوید. منطقه شبه جزیره عربستان به عنوان معجزه با اشاره به مناظره امام رضا (علیه السلام) با علمای دین در خراسان ، گفت: امام رضا (علیه السلام) با اثبات حقانیت پیامبر اکرم (ص) ، فرمودند: او یتیم بود. ، او همچنین از نظر مالی فقیر بود و هرگز با معلم کتاب نخوانده بود. چنین شخصی قرآن دریافت کرده است و خداوند حکمت و قدرت خود را از این طریق نشان می دهد. بر این اساس، روز میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) روز بزرگی است.

وی به رسمیت شناختن وظیفه و مسئولیت و همچنین شناخت دشمنان اسلام و انقلاب را از موضوعات مهم دانست و افزود: امروز دشمنان انقلاب به هر طریقی علیه جمهوری اسلامی عمل کرده اند و هرگز از دشمنی دست برنداشته اند. و شورش علیه انقلاب و ملت رشید. “ایران پیروز نشده است ، بنابراین ما باید مطابق با این شرایط در صحنه ظاهر شویم و وظیفه خود را انجام دهیم.

وی گفت: “کار مسئولان مورد اعتماد است و آنها در برابر میلیون ها نفر پاسخگو هستند و هرکسی که مسئول است باید به کار خود نه از نظر معیشت بلکه از نظر خدمت به مردم نگاه کند.”

آیت الله نوری همدانی ، یکی از نعمت های بزرگ الهی را موفقیت در خدمت به مردم دانست و بر لزوم توجه به مردم به عنوان ستون دین تاکید کرد و گفت: متاسفانه امروزه مردم از قیمت های بالایی رنج می برند و این باعث نگرانی و ناراحتی شده است. برای دانشمندان.. وی افزود: بنابراین لازم است به آن افراد فداکاری که در 8 سال دفاع مقدس خود را فدا کرده اند توجه شود و برای آسایش و رفاه نسبی به آنها کمک مالی شود.

دیدگاهتان را بنویسید