گربه اینترنتی معروف از اوکراین فرار کرد!

5676013

صفحات اجتماعی این گربه از سوم مارس قطع شده است و این موضوع باعث نگرانی طرفداران استفن شده است. مالک استفن، آنا، اخیراً در اینستاگرام داستانی در مورد حمله روسیه به اوکراین به اشتراک گذاشته و خود و خانواده اش را در مکانی امن پناه داده است:

ما دو شب را در زیرزمین بدون برق گذراندیم. حتی مجبور شدیم برای شارژ گوشی به زیرزمین بعدی برویم. سپس موفق شدیم شهر را ترک کنیم. داوطلبان خارکف ما را به ایستگاه بردند و به ما کمک کردند تا از مرز عبور کنیم. 20 ساعت بعد به Lviv رسیدیم و به مرز لهستان رفتیم. وقتی به لهستان رسیدیم، تعدادی از اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان مشهور جهان از موناکو به ما کمک کردند تا به فرانسه برسیم و منتظر روزی باشیم که بتوانیم به خانه برگردیم. در حال حاضر در شرایط خوبی هستیم. اما ما در مورد بستگان خود در اوکراین بسیار نگران هستیم.

5676012

آنا، خانواده اش و استفن با کمک انجمن جهانی اینفلوئنسرها و بلاگرها توانستند از جنگ فرار کنند. این سازمان که در سال 2019 تأسیس شد، افراد با نفوذ را از سراسر جهان گرد هم می آورد.

این سازمان که استفن را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین حیوانات خانگی در جهان انتخاب کرده بود، موفق شد به خانواده گربه کمک کند و آپارتمانی در فرانسه برای این گربه معروف و صاحبانش اجاره کند.

ایرینا ساوچاک، سخنگوی انجمن جهانی اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان، گفت: «این آسان نبود، ما در هر مرحله با آنها در تماس بودیم. اکنون ما شخصاً در فرانسه از آنها مراقبت می کنیم.»

اکانت اینستاگرام استفن خسارت وارده به خانه و خانواده اش در خارکف را شرح می دهد.

گربه 13 ساله تصویری از قلب با پرچم اوکراین دارد. در این بیانیه آمده است: «اوکراین خواهان جنگ نیست».

5676011

استفن در ماه نوامبر به شهرت رسید و بریتنی اسپیرز مطالبی را درباره این گربه منتشر کرد که بیش از یک میلیون بار پسندیده شد. هیلی بیبر و دایان کروگر نیز از طرفداران او هستند.

دیدگاهتان را بنویسید