گردهمایی بزرگ دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914472

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اجلاس بزرگ مردمی دختران انقلاب روز پنجشنبه 19 آذرماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد به سعادت حضرت زینب(س) زنان و دختران تهرانی در یک حرکت مردمی شرکت کردند و روز پنجشنبه ۱۹ آذرماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران گرد هم می آیند و این رویداد بزرگ را جشن می گیرند.

وی افزود: سخنرانی و مداحی، ادای احترام به خانواده های معظم شهدا و اجرای سرود «سلام کمنده» و «رفیق شهیدم» توسط ابوذر روحی از جمله برنامه های این مراسم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تشکر از همه دست اندرکاران این حرکت مردمی و انقلابی، از بانوانی که همواره در صحنه تهران حضور داشته اند، دعوت کرد تا در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

محمودی همچنین با تبریک این روز به پرستاران خاطرنشان کرد: در این ایام اجتماعات بانوان و دختران انقلابی و دیدار با پرستاران در مراکز درمانی در سراسر استان تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: زنان و دختران ایران اسلامی حافظ عفاف و حجاب در سیره معصومیت و طهارت اهل بیت(ع) و حضرت زینب(س) و مردم غیور ما در برابر عفاف و عفاف دسیسه های شوم اهل بیت سر تعظیم فرود می آورند. دشمن در حمله به عفاف و حجاب.» را خنثی خواهد کرد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید