گرد و غبار، هدیه عراق به چهارمحال و بختیاری! وزش باد شدید برای بعدازظهر امروز


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839215

مهران رئراگپور با بیان اینکه وزش باد شدید بعدازظهر امروز احتمال انتقال گرد و غبار را افزایش می دهد و کیفیت و دید هوا را کاهش می دهد، گفت: به دلیل انتقال گرد و غبار از کشور عراق شاهد این وضعیت در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رائراگپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: از امروز افزایش سرعت باد به ویژه در بعدازظهر پدیده غالب استان است.
وی با بیان اینکه وزش باد شدید بعدازظهر امروز احتمال انتقال گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید را افزایش می دهد، اضافه کرد: در اکثر نقاط استان شاهد این وضعیت خواهیم بود زیرا گرد و غبار از کشور عراق و غرب کشور منتقل می شود.
چراغپور ادامه داد: بخشهایی از این گرد و غبار امروز چهارمحال و بختیاری را به تدریج فراگرفته و این وضعیت برای امروز و فردا در استان وجود دارد.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: آسمان استان در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است و در این سه روز وزش باد خواهیم داشت که تا چند ساعت دیگر شدت می یابد اما مثل امروز بعد از ظهر
وی گفت: از روز جمعه در بیشتر نقاط استان شاهد افزایش سرعت باد و در سه روز آینده آسمانی غبارآلود خواهیم بود.
وی ادامه داد: از نظر دما نیز از بعدازظهر دیروز دمای هوا تقریبا به حداکثر خود رسیده و این روند ادامه خواهد داشت و به تدریج شاهد افزایش نسبی و تدریجی دما خواهیم بود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید