گرد و غبار مهمان ناخوانده چهارمحال و بهتیاری/ گروه های حساس تا پایان هفته اجازه خروج از منزل را ندارند!


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836054

مهران رائراگپور با بیان اینکه گرد و غبار نشسته شده در استان از خوزستان و عربستان وارد کشور شده است، گفت: دیروز اعلام شد که روزهای دوشنبه به ویژه سه شنبه و چهارشنبه شاهد این شرایط خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رائراگپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ مشخص شده: این پودر در اکثر نواحی قابل مشاهده است.
وی با بیان اینکه نشست گرد و غبار در استان از خوزستان و عربستان وارد کشور شده است گفت: دیروز اعلام شد که در روز دوشنبه به ویژه سه شنبه و چهارشنبه شاهد این شرایط خواهیم بود.
چراغ پور افزود: بعدازظهر امروز وزش باد شدید خواهیم داشت و از میزان آلایندگی اندکی کاسته می شود اما باز هم در روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می شود در اکثر نقاط استان آسمان غبارآلود را شاهد باشیم و در این مدت اقشار آسیب پذیر از ترک محل خود خودداری کنند. خانه ها. .
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شب گذشته در شهر کوهرنگ و ایستگاه چلگرد حدود 9 میلی متر بارندگی ثبت شد و از ایستگاه های سامان، بن و بلداجی کمتر از یک میلی متر باران گزارش کردیم.
وی ادامه داد: امروز تا پایان هفته آسمان این استان بیشتر غبارآلود است و در بعدازظهر شاهد ابر و وزش باد خواهیم بود. وزش باد در روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش می یابد، اما برای روز پنجشنبه وزش باد شدید پیش بینی می شود.
چراغ پور گفت: صبح امروز بن با کمینه دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان بوده و دمای شهرکرد هشت درجه بالای صفر و 24 ساعت گذشته در گرمترین ساعت روز در لردین با حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید