گرفتن رهبر از استقلال شرم آور است

گرفتن رهبر از استقلال شرم آور است

افشین حاجی پور فوتبالیست مسجد سلیمانی و تیم قدیمی استقلال در خصوص دیدار استقلال مقابل حریف هفته نوزدهم گفت: از زمانی که رضا عنایتی به این تیم آمد تیم نفت تا حدودی شکل خود را تغییر داد و در این دیدار شاهد بودیم استقلال که این تیم حریف دست دادن نبود. البته جدا از اینکه استقلال در 5 دقیقه ابتدایی بازی را هجومی شروع کرد و یک گل به ثمر رساند، اما در ادامه نفت مسجد سلیمان بازی را در دست گرفت و در دقیقه 9 یک خطای مشکوک برای پنالتی در پنالتی رخ داد. منطقه که به نظرم اشتباه سیلوا داور باید گرفته می شد و پنالتی بود.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: عنایتی توانست تا حدودی شخصیت تیم نفت مسجد سلیمان را بازگرداند. در این دیدار دیدیم که تیم میهمان برنامه داشت و علیرغم بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی، بارها به سمت دروازه استقلال رفت که کمی نگران عملکرد استقلالی ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: استقلال بازی را طوفانی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید اما در مجموع تیم هماهنگی لازم را نداشت. در دو بازی اخیر تیم بهتری را دیدیم اما فکر می کنم در این بازی به غیر از 2-3 بازیکن آن تیم، بقیه حال و هوای دیگری داشتند.

حاجی پور درباره عملکرد مهدی قیدی توضیح داد: بهترین چهره این مسابقات مهدی قیدی بود که اگر او را از استقلال می گرفتند واقعا ناراحت می شد. تیم استقلال نباید اینقدر به یک بازیکن تکیه کند. اگر برای یک لیدر اتفاقی مثل محرومیت یا مصدومیت بیفتد، کار استقلال سخت می شود.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: آرش رضاوند در این بازی فوق العاده عمل کرد و انبوهی از توپ ها را مقابل خط دفاع حریف جمع کرد و از آنها موقعیت ایجاد کرد. اما در مجموع این فوتبال آن چیزی نبود که از استقلال انتظار داشتیم. استقلال برد اما خوشحال نیستیم.

وی همچنین درباره اینکه غیبت ساپینتو تا چه حد می تواند در این زمینه موثر باشد، توضیح داد: قطعا حضور و عدم حضور سرمربی روی کار کلی تیم تاثیر می گذارد. خوشبختانه ساپینتو از قبل در استقلال جا افتاده است و می داند بازیکنانش در چه شرایطی و در چه پست هایی بیشترین کاربرد را دارند. الان وقت آن است که باشگاه و مدیریت از سرمربی تیم حمایت کنند تا نتایج تیم یکسان شود.

این فوتبالیست جنوبی کشورمان با انتقاد از عملکرد مسئولان فوتبال مسجد سلیمان گفت: متاسفانه در این چند سال مسئولان ورزش این شهر هیچ اقدام مثبتی برای تیم نفت انجام نداده اند و تنها دلخوشی مردم این است. که مسجد سلیمان همیشه در لیگ برتر باقی مانده است.

حاجی پور در پایان افزود: این تیم تنها دلخوشی مردم مسجد سلیمان است. شهری که به شهر اولین ها معروف است، هرگز به تیم فوتبال خود چهره مناسبی نداده است. امیدوارم افرادی که برای هدایت تیم فوتبال نفت انتخاب می شوند شایسته این تیم باشند.

دیدگاهتان را بنویسید