گروه‌های جهادی با هیچ جریان سیاسی همراه نیستند و نخواهند بود/ در بحث‌سازی پیرامون فعالیت‌های بسیج، ایجاد رویدادهای جذاب محور فعالیت‌ها است.


ساعت: 16:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882661

. سردار سلیمانی گفت: حرکت های جهادی در کشور هیچ گاه در دست یک جریان سیاسی یا شخص خاصی نبوده و نخواهد بود زیرا سابقه دارد و کارکرد خود را از دست می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه شورای مدیران ارشد سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مدیران اقشار و معاونین بسیج در مقر این سازمان برگزار شد.

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی با اشاره به گسترش کمی و کیفی فعالیت گروه‌های جهادی در دو سال گذشته گفت: سازمان بسیج تمام توان و توان خود را برای تعمیق رویکرد جهادی و حمایت از جهادگران به کار گرفته است. این بار با قدرت ادامه خواهد داشت.»

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اوقات فراغت تابستانی را فرصت مناسبی برای جهادگران می داند و می افزاید: در سه ماه آینده دو رویداد عمومی و رزمایش تخصصی در دستور کار قرار گرفته است.2018; در رزمایش فضای مجازی جهادی با حضور ده هزار نفر در یادواره شهدای جهادگر برنامه های مختلفی پیش بینی شده است. در دومین واقعه سیزدهم شهریور ماه سال 1347 مقام معظم رهبری در آن زمان گروه های خدمات رسانی را برای کمک به زلزله زدگان شهرستان فردوس تأسیس کردند. در این منطقه فعالیت گروه های جهادی و جهادگران تخصصی با حضور 500 جهادگر نخبه صورت می گیرد.

سردار سلیمانی گفت: حرکت های جهادی در کشور هیچ گاه در دست یک جریان سیاسی یا شخص خاصی نبوده و نخواهد بود زیرا سابقه دارد و کارکرد خود را از دست می دهد. از سوی دیگر گروه های جهادی با فعالیت و مشارکت و هم افزایی روزافزون خود با گروه های مختلف تأثیر مستقیمی بر همبستگی اجتماعی دارند و از سوی دیگر جنبش های بسیج و جهادی، سازمان انقلاب و امام المسلمین هستند. .

وی با اشاره به نقش گروه های جهادی تخصصی بسیج افزود: این گروه ها بستر بسیار مناسبی برای ارائه خدمات به متخصصان و افراد با دانش و تجربه هستند و هر قشر باید برنامه مشخصی برای گسترش کمی و کیفی این گروه ها داشته باشد. و در این لینک تا پایان سال جاری هر ماه گروهی از گروه های جهادی رزمایش تخصصی جهادی را برگزار می کنند.

وی ضمن اذعان به اهمیت نقش فرهنگ و رسانه در عمق تفکر بسیجی و خنثی سازی تلاش های دشمن گفت: گفتمان سازی و فرهنگ سازی در بسیج یکی از اصلی ترین نقش های کارکردی پیامدهای انقلاب است. بسیج که در تمام سطوح برنامه ریزی و برنامه ریزی کار می کند; به نوآوری در طراحی رویدادهای جذاب و مخاطب پسند توجه شده است و جایگاه رسانه باید در اولویت این اقدامات باشد.

در پایان این جلسه قرارگاه خدمات رسانی و محرومیت زدایی بسیج در سطح سپاه در سال 1400 رتبه برتر شناخته شد و در پایان این جلسه لوح تقدیر و تندیس ویژه به سردار سرتیپ محمد زهرایی دبیر این ستاد اهدا شد. قرارگاه و رئیس سازمان بسیج سازندگی، تقدیر شد

انتهای پیام؛

دیدگاهتان را بنویسید