گروهک های ضد انقلاب که اغتشاشات سنندج را طراحی کردند

احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از تصفیه خانه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای نظامی و امنیتی تلاش های مذبوحانه ضد انقلاب را که موجب تشویش مردم شده خنثی خواهند کرد و همانطور که قاطعانه عمل کرده اند، قاطعانه عمل کرده اند. به این کار ادامه خواهد داد.” ” برخورد خواهد کرد

وی افزود: مردم باید آرام باشند، حافظان نظم و قانون هستند و با همکاری و محوریت مردم، یاغی ها و فتنه گرانی را که در زمینه ناامنی و تجزیه طلبی دیدگاه های تند دارند، سر جای خود خواهند نشاند.

وزیر کشور یادآور شد: باید به فکر پیشرفت و توسعه باشیم و همت خود را به سمت حل مشکلات مردم سوق دهیم و در کنار نیروهای امنیتی و نظمی اغتشاشات کوچکی را که در گوشه و کنار یک کشور ایجاد می شود برطرف کنیم.

پشتیبانی، مهندسی و پیگیری اغتشاشات توسط گروهک های ضدانقلاب

وحیدی گفت: این اغتشاشات توسط گروه های تروریستی تجزیه طلب کومله، دموکرات و پژک که سابقه بسیار بدی دارند، حمایت، برنامه ریزی و پیگیری شد.

وی با بیان اینکه این گروهک ها سابقه زشت و جنایتکارانه ای در این سرزمین دارند، تاکید کرد: در حالی که ملت شریف کُرد که جایگاه برجسته ای در کشور و نظام دارند به دنبال امنیت هستند، باز هم تلاش کردند در اغتشاشات نقش آفرینی کنند. صلح و توسعه هستند و منعکس کننده این عدم قطعیت ها نیستند.

وزیر کشور تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به کردستان مبالغ هنگفتی برای توسعه این استان در نظر گرفته شد که بخشی از آن آزاد شده و برخی دیگر در دست اقدام است که نشان از توجه دولت و نظام به کردستان دارد.

فرار سرمایه گذاران نقش شوم ضدانقلاب برای کردستان

وحیدی با بیان اینکه دشمنان این افراد می خواهند با همدلی خود مانع پیشرفت و توسعه استان شوند، تصریح کرد: باید بدانیم چه دشمنی با مردم کردستان دارند زمانی که برای توسعه استان تلاش می شود و اینکه مهم این است که برای حضور سرمایه گذاران به اطمینان نیاز است، آنها سردرگمی و عدم اطمینان ایجاد می کنند.

وی با اشاره به تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کردستان، ادامه داد: ضدانقلاب سابقه بسیار زشتی دارد و تلاش می کند با ایجاد هرج و مرج فضایی را ایجاد کند که سرمایه گذاران نتوانند سرمایه گذاری کنند.

وزیر کشور با خوشحالی این سوال را مطرح خواهد کرد که عدم قطعیت به نفع چه کسی و به نفع چه کسی است؟ وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروه های تجزیه طلب قطعا از این وضعیت خرسند هستند در حالی که بلاتکلیفی به ضرر مردم است.

وحیدی بیان کرد: می توان تشخیص داد چه کسانی با مردم و چه کسانی مخالف مردم هستند، مسئولان استانی مدام برای توسعه تلاش می کنند، در حالی که دشمنان و ضدانقلاب با تحریک جوانان و اغتشاشات، کارکردشان تخریب اموال عمومی است. ، روشنایی برق و تاسیسات شهری.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان برای رفع مشکلات به صورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی می کنند، ادامه داد: مردم نجیب سنندج این قشر را به خوبی می شناسند و می دانند که دشمن نظام و کشور هستند پس باید این کار را انجام دهید. همان‌طور که هستند و تا الان در میدان بوده‌اند و کاملاً ضدانقلاب را هدایت می‌کنند.

طی چند روز گذشته در برخی از شهرهای استان کردستان از جمله سنندج تجمعات فتنه گران و اقدامات خرابکارانه به ویژه مسدود کردن معابر و آتش زدن اموال عمومی منجر به توقف فعالیت های تجاری و بازاری شده و برخی از صاحبان مغازه ها برای محافظت از آنها اقدام کنند. حملات شورشیان. آنها مغازه های خود را در روز شنبه این هفته تعطیل کردند.

این ضد انقلاب که به دنبال کشتار و آزار مردم منطقه در استان کردستان بود، روز شنبه راننده پرایدی را که در خیابان پاسداران سنندج در حال تردد در میان معارضان بود، به ضرب گلوله کشت.

این اقدام ضدانقلابی پیش از این نیز سابقه دارد به طوری که در آغاز ناآرامی های اخیر در کردستان، چهار نفر در شهرهای سکز، دیواندره و دگلان توسط ضدانقلاب به شهادت رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید