گروه های جهادی آمادگی کامل برای برگزاری کنگره شهدای عشایر را دارند


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841657

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: برای استقبال از کنگره شهدای عشایر، 32 تیم جهادی از سراسر استان چهارمحال و بختیاری 21 خردادماه به مناطق اعزام می شوند. خدمات برای جامعه عشایری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در ستاد کنگره شهدای عشایر اظهار داشت: برای برگزاری کنگره شهدای عشایر تمامی دستگاه های ذیربط اعم از فرمانداری، عشایری، دامپزشکی و … و .. باید همکاری لازم را داشته باشند.



وی تصریح کرد: کارکنان استان برای کنگره شهدای عشایر کشور به عنوان میزبان و میهمان باید در مکان هایی که نیاز به حمایت آنها دارد حضور داشته باشند.

اکبری با اذعان به اینکه باید خدمات رایگان برای عشایر در نظر گرفته شود، گفت: اداره کل عشایر باید برای رسیدن به اهداف مورد حمایت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تقسیم کار در منطقه عشایری انجام شد، گفت: در شهرستان کوهرنگ 11 تیم، اردل 8 تیم، بروجن 3 تیم، چیار 2 تیم، لردگان 5 تیم، هانمیرزا یک تیم، فارسان یک تیم و شهرکرد یک تیم. تیمی متشکل از 32 تیم از 12 خردادماه با ارائه خدمات رایگان به جامعه عشایری به مناطق اعزام می شوند.

تکبری با بیان اینکه فیلمبرداری و تصویربرداری از اقدامات گروه جهادی ضروری است، تاکید کرد: رسانه ها و فضای مجازی و صدا و سیما باید به خوبی و کامل این کنگره را پوشش دهند.

وی در پایان تصریح کرد: اقدامات گروه های جهادی کار ارزشمندی است که باید دیده شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید