گروه های جهادی تعریف جدیدی از حکمرانی جهادی در حوزه های کلیدی ارائه کرده اند


زمان: 09:57
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836836

پیام سردار زهرایی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی:

رئیس بسیج سازندگی تاکید کرد: امروز بسیج سازندگی بر تعریف جدید جهاد گردان در عرصه های کلیدی کشور با حضور گروه های جهادی تاکید دارد. در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی در پیامی فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به جهادگران این عرصه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا



15 اردیبهشت 1379 یادآور یکی از اقدامات تاریخی، آینده نگر و حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای بود که با حکم سازمان بسیج سازندگی تأسیس شد. تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مظاهر الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی، نماد محرومیت زدایی، جریان های جهادی و خدمت به برکات انقلاب اسلامی است. در مواقع حساس و مهم

بسیج سازندگی تبلور جوهره نهضت جوانان انقلاب اسلامی ایران اسلامی است و قادر است با تفکر جهادی در عرصه های ضروری و حساس انقلاب اسلامی از جمله رفع چهره فقر و تحقق اقتصاد گام بردارد. مقاومت

امروز بسیج سازندگی با حضور گروه های جهادی با حضور آگاهانه، مصمم، ایثارگر و بصیرانه، ابراز عشق و محبت و نماد عزت، قدرت، ولایتمداری، تعریف جدیدی از حکمرانی جهادی در عرصه های حساس کشور است. ایثار و ایثار.تحقق آرمان های انقلاب اسلامی. با پیروی از فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در عرصه خدمت به ملت شریف ایران مجدانه به نمایش گذاشتند و به فعالیت خود ادامه دادند. امروز روز به روز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی در بین جوانان ایران اسلامی هستیم.

بحمداللَّه بسیج سازندگی در طول خدمت خود توانست با نگاهی به توان جهادگران فداکار و متخصص و توجه به توانایی ها و استعدادهای داخلی کشور و فرهنگ و تفکر بسیجی و پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا. برای رسیدن به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی مستضعفان گام های بزرگ و باشکوهی برمی دارند. راه اندازی و هدایت بیش از 42 هزار گروه جهادی ثبت شده در سامانه اطلس، اجرای طرح جامع محرومیت زدایی در 10 هزار و 283 روستا و هزار و 87 محله در مدت چهار سال و تشکیل 32 مجمع جهادی استانی از جمله این افتخارات است. و 543 شورای جهادی شهرستان (که گروه های جهادی را به انتخاب خود تشکیل داده اند و نماینده 42000 گروه جهادی به نمایندگی از 543 شهر و 32 استان هستند) تاکنون 190 اردوی عملیاتی جهادی، تدوین منشور جهادی و تدوین سند تحول جهادی را انجام داده اند. افتتاح بیش از 170 هزار طرح توسعه و محرومیت زدایی کوچک و بزرگ در مناطق فقیرنشین کشور، تهیه و توزیع بیش از 20 میلیون بسته مساعدت دینی، آزادی 11 هزار زندانی، 70 هزار جهیزیه و 15 خدمات راهنمایی و رانندگی حمایتی. ایمان، راه اندازی و گشایش 26000 وام قرض الحسنه 1/300 میلیون عضو، شناسایی و حمایت از 435 قطب محصولات سودآور منطقه ای و … همه اینها را مرهون تلاش شبانه روزی و مستمر جهادگران بسیجی عنوان کرد.
لذا امروز پس از گذشت بیش از 20 سال از عمر ایشان، درک شرایط کشور و نیاز به حمایت بیشتر از گذشته، از برکات انقلاب اسلامی، حرکت در جهت حمایت از این عزیزان، رسالت اصلی ایشان و با تمام وجود است. برای رسیدن به این اصل مهم به سرعت حرکت خواهد کرد.

تردیدی نیست که عملیات روانی و هجمه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان و استکبار جهانی و خباثت داخلی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واقع مقابله قاطع، صمیمانه و مصمم جهادگران برای محرومیت زدایی و استقلال کشور است. ایران اسلامی ناباروری و ناکارآمدی آن بر همگان روشن است.

در نهایت امید است دولت محترم مردمی با رویکرد خوب و مقتدر خدمت رسانی، از توان جهادگران عزیز در مسیر توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق شعارهای آن نهایت استفاده را ببرد.
ضمن تبریک این روز فرخنده و خجسته، از زحمات همه جهادگران، اعضای شوراها، مجامع و اردوهای جهادی کشور تشکر می کنم. دعای آن حضرت وقت باشد، خداوند متعال فرج الشریف و قائم مقام او را در راه و زندگی همراهی کنند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید