گروگان گیری 12 ساعته در مرکز تهران / دستگیری 2 آدم ربا

گروگان گیری 12 ساعته در مرکز تهران / دستگیری 2 آدم ربا

12 ساعت پس از آدم ربایی، ماموران به مخفیگاه آدم ربایان رفتند و با خانواده ربوده شده برای یافتن محلی برای پرداخت پول تلاش کردند و با رسیدن گروگان ها، دو نفر از آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آزادی یک گروگان و دستگیری دو تن از عاملان اصلی آدم ربایی در یک عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موکفی گفت: چهارشنبه شب گذشته خبر ربوده شدن مردی 45 ساله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که در پی آن تیم ویژه ای از ماموران اقدامات خود را در دستور کار قرار دادند. “

وی با اشاره به تحقیقات اولیه تصریح کرد: ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند آدم ربایان در ازای آزادی گروگان ها از خانواده وی 500 میلیارد ریال مطالبه کرده اند، ضمن اینکه تاکید کردند موضوع به پلیس گزارش نشود. اما خانواده پلیس به شدت از این مشکل مطلع شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پلیس عباس آباد برای بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت که وی در محدوده خیابان سلیمان کلاهدوز ربوده شد.

این بنیاد با اشاره به استفاده از سایر روش های پلیسی برای شناسایی و دستگیری این افراد گفت: ماموران پس از دریافت اولین مدارک و شواهد به هویت آدم ربایان پی بردند و از روش های فنی برای شناسایی گروگان ها استفاده کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: حدود 12 ساعت پس از آدم ربایی، ماموران با مراجعه به مخفیگاه آدم ربایان، حاضر و دو نفر از آنان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه دستگیری آدم ربایان محرز و گروگان ها از دست گروگان ها آزاد شدند، گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص دلایل و انگیزه آدم ربایان و دستگیری دیگر همدستان این دو متهم ادامه دارد. فرد ربوده شده نیز به آغوش خانواده اش بازگردانده شده و سالم است.

دیدگاهتان را بنویسید