گرگیج برکنار شد/ مولوی نعمت الله مشوف امام جمعه اهل سنت آزادشهر شد + عکس

ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792791

با حکم نماینده ولی فقیه در گلستان گرگیج، امام جمعه اهل سنت آزادشهر پس از سخنرانی های وحدت آفرین برکنار و به عنوان امام جمعه اهل سنت آزادشهر منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; پیش از ظهر امروز با حکم نماینده ولی فقیه در گلستان گرگیج، امام جمعه اهل سنت آزادشهر از سمت خود برکنار و به امامت جمعه اهل سنت آزادشهر منصوب شد.

متن پیام:

جناب آقای مولوی نعمت الله مشعوف
با توجه به حوادث ناگوار مربوط به نماز جمعه اهل سنت آزادشهر و لزوم نصب امام جمعه جدید، جنابعالی را به مدت یکسال به سمت امام جمعه اهل سنت آزادشهر منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال در ادای سرافرازی هر چه بیشتر این فریضه بزرگ الهی، مردم شریف این مرز و بوم را با معارف دینی و ارزش های انقلاب اسلامی آشنا سازید.
بدیهی است توجه ویژه شما به وضعیت خطیر جهان اسلام و ضرورت وحدت اسلامی و شرایط حساس کشور و تبیین صحیح آن برای مردم عزیز موجب رضایت خداوند متعال و یأس دشمنان خواهد شد.
امید است با همکاری مردم، علما و مسئولین محترم منطقه به ویژه مرکز اسلامی استان گلستان وظایف محوله بویژه آرمان های امام راحل و شهدا و فرامین مقام معظم رهبری (دامت) را به خوبی انجام دهید. برکات).
توفیق روز افزون شما را خداوند متعال مسئلت دارم.
و ما را نصیحت می کند که اولیای پیشوای صالحی باشیم که مقید به تقوا و عبادت الهی است و به متوکل تمسک جوییم و هیچ مرد صالحی مانند دعوت های شما مرد نیست.
سلام بر شما و رحمت خدا و برکاته سید کاظم نور مفیدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید