گریم متفاوت احسان کرمی در نقش استاد حسابی/عکس

گریم متفاوت احسان کرمی در نقش استاد حسابی/عکس

احسان کرمی با انتشار تصویری از گریم خود در صفحه شخصی خود درباره نقش استاد محمود حسابی در سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی که این روزها در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است صحبت کرد.

وی درباره پیشنهاد افشین هاشمی برای بازی در نقش یک استاد ریاضی توضیح داد: زمانی که افشین هاشمی عزیز به من پیشنهاد بازی در نقش های مرد تاریخی سریال (شبکه راز زنان) را داد (که به دلیل شخصی نتوانستم در همه آنها بازی کنم. دلایل)، یک نام چشمانم روشن شد و نام استاد ریاضی بود. این شانس را داشتم که محمود حسابی شوم و به سال 1310، روز افتتاح انجمن فیزیک و شیمی ایران بروم و پذیرای مهمانان محترمی باشم که قرار بود در حضورشان یکی از مهم ترین و قدیمی ترین انجمن های علمی را افتتاح کنم. ایران. دکتر حسابی را از نزدیک ندیده بودم، اما از وقار و ادب و مهمان نوازی و شوخ طبعی ایشان زیاد شنیده و خوانده بودم. و البته بخش مهمی از این خصلت ها را می توان در رفتار دوست عزیز و ارجمندمان جناب آقای ایرج حسابی فرزند مرحوم محمود حسابی به وضوح دید.»

کرمی با اشاره به ایفای نقش استاد حسابداری اظهار داشت: در این سریال نه چندان طولانی که بازی برایم بسیار باشکوه و جذاب بود، تمام تلاشم را کردم تا سریال طوری جلوه کند که می‌خواهم احترام و احترام را به تصویر بکشم. لطف و در عین حال گرمی و مهمان نوازی که از او آموخته بودم، خلاصه وقتی در آیینه رختکن به عنوان دکتر محمود خان حسابی به خودم نگاه کردم، در دلم گفتم: حالا که در تو اگر شما بازیگر این سریال هستید، باید آن را بازی کنید تا مردم باور کنند که شما یک سریال تلویزیونی هستید!
خوشحالم و به ایفای نقش این مرد بزرگ افتخار می کنم
روحش مال من است… نامش جاودانه”

شبکه راز زنان سریالی کمدی، درام و تاریخی با بازی سیامک انصاری، لیلا خاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دگان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و … محمدرضا آزادفرد به نویسندگی محسن قرایی و محمد رحمانیان به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی محمدحسن شانه ساز زاده. این سریال داستانی کمدی را در بستری تاریخی روایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید