گزارشی از آخرین بررسی ها به مجلس ارائه می شود


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823138

وی در پاسخ به تذکر محمد باکر کلیباف نماینده مجلس، به معاونت نظارت دستور داد تا بررسی‌ها را بررسی و گزارشی را به مجلس ارائه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گزارش کمیسیون داخلی و شوراها در تأیید درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری‌های آبادان و اروند کنار در سال 1385 و گزارش کمیسیون اقتصادی در تأیید درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد اتاق ایران، معادن و کشاورزی (اتاق ایران) طی 10 سال گذشته امروز (سه شنبه 30 فروردین) مجلس در دستور کار قرار گرفته است، اما چرا این بررسی ها انجام شده و گزارش آن هشدار یکی از نمایندگان مجلس بوده است.

محمدرضا صباغیان، نماینده مردم مهریز در مجلس در سخنانی با بیان اینکه استفساریه های مجلس قانع کننده نبوده است، گفت: می بینیم استفساریه های متعددی در مجلس تصویب شده اما نتیجه هیچ کدام مشخص نیست و هیچ کدام از این استفساریه ها گزارشی نیست. تقدیم مجلس و نمایندگان می شود.

وی خاطرنشان کرد: این روند در بررسی بررسی ها و بررسی ها صحیح نیست و نیاز به اصلاح دارد.

محمد باکر کلیباف رئیس مجلس در پاسخ به این سخنان با تاکید بر اینکه تحقیقات و پژوهش های دوره های گذشته آنطور که واقعاً باید باشد به دست نیامده است، گفت: آن را در صحن معرفی کنید.

وی در ادامه با بیان اینکه نتیجه بررسی ها به قوه قضاییه می رسد، ادامه داد: موضوع تفاهم نامه اخیر مجلس و قوه قضائیه رسیدگی به این موارد است.

رئیس مجلس تاکید کرد: یکی از ابزارهای مهم نظارت بر مجلس تحقیق و تفحص است که باید به صورت دقیق انجام شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید