گزارش اتاق های فکر تقدیم مقام معظم رهبری می شود


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814383

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری از ارائه گزارش اندیشکده های مجلس خبرگان رهبری به مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیداحمد خاتمی، سخنگوی مجلس خبرگان رهبری امشب (چهارشنبه) در پایان پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری که در مجلس برگزار شد، از خبرنگاران تقدیر کرد. وی گفت: و احترامی که خبرنگاران برای مسئولین قائل هستند، شاهد رشد روزافزون در جمهوری اسلامی خواهیم بود.

وی در خصوص اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: مقام معظم رهبری سیاست های کلی مربوط به انتخابات را تبیین کردند، یکی از نهادهایی که از همان ابتدا مشی رهبری را رد کرد، مجلس خبرگان رهبری بود. اصلاحیه قانون انتخاب خبرگان را در هفت فصل نوشته ایم و تاکنون پنج فصل بررسی و تصویب شده است.

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم در جلسه آینده فصل های پنجم، ششم و هفتم را جمع بندی و تصویب کنیم.

حجت الاسلام خاتمی درباره اقدامات مجلس خبرگان رهبری در مورد اتاق های فکر افزود: امانت های گچی به مجلس خبرگان رهبری سپرده شد و الحمدلله کمیته های فعال ما اتاق های فکر هستند که کمیته های مختلفی گزارش هایی را برای ارائه به مقام معظم رهبری تهیه می کردند. هم از افراد خبره و هم از نخبگان غیرمتخصص استفاده شد.

وی گفت: در این جلسه به طور کلی مسائل زندگی، هزینه ها، کشاورزی و غیرکشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور با حضور در جمع وزیر جهاد کشاورزی چشم انداز روشنی برای آینده ارائه کرد. البته، مشکلاتی وجود دارد، اما چشم انداز آنها آینده روشنی را دیدند.

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: بحث کشاورزی و دامپروری به گونه ای نیست که امشب تصمیمی گرفته شود و فردا اجرایی شود. چند ماه می گذرد و چشم اندازی برای سال 1401 دیده می شود و ما انگیزه داریم و خداوند به آنچه برای خداست برکت می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید