گزارش اتفاقات تلخ ورزشگاه امام رضا (ع) به زوریخ هم رسید/ فیفا از فدراسیون فوتبال ایران توضیح خواست!


زمان: 08:18
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818598

فدراسیون جهانی فوتبال از فدراسیون ملی ایران برای فاجعه مقابل ورزشگاه مشهد توضیح خواسته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022، روز سه‌شنبه 8 فروردین ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف تیم ملی لبنان رفت و با نتیجه 2 بر صفر این تیم را شکست داد. جلوی تماشاگران مرد

فوتبال ایران در شامگاه 9 فروردین وارد یک فضای بحرانی و بسیار داغ شد که سایه تحریم ها، تعلیق ها و محدودیت های فراوان بر آسمان فوتبال ملی حاکم بود. بدرفتاری با زنان هوادار تیم ملی باعث شده بسیاری از سیاستمداران ملی به این موضوع وارد شوند.

گزارش ناظر مسابقه، اطلاعات و فیلم های ویروسی از بدرفتاری با بانوان هوادار تیم ملی و ممنوعیت ورود برخی نیروها به ورزشگاه امام رضا (ع) برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال کشورمان، آمده است. در حال حاضر به فدراسیون فوتبال جام جهانی رسیده و باعث پشیمانی شده است.

فدراسیون جهانی فوتبال از ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مطلع شده و از فدراسیون توضیح خواسته است. فیفا در این زمینه اشاره ای به تعلیق فوتبال ایران نکرد اما ابراز امیدواری کرد که زنان بتوانند مانند اکتبر 2019 و بازی ایران و کامبوج وارد ورزشگاه ها شوند.


a6fd1fd6 a7b5 42cc b8e8 ce1a23492a00 خبر خاکستری

پیش از این فیفا در روابط خود با فدراسیون فوتبال ایران خواستار اجازه حضور بانوان در ورزشگاه شده بود اما در جریان بازی ایران و لبنان تعدادی از بانوان با حضور در ورزشگاه خواستار پذیرش شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید