گزارش اختصاصی روزنامه پرتغالی از این پرسپولیسی محبوب

گزارش اختصاصی روزنامه پرتغالی از این پرسپولیسی محبوب

تیم فوتبال پورتو پنجشنبه شب به دیدار لاتزیو در رم می رود تا دیدار برگشت پلی آف برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را برگزار کند.

دور رفت با برتری 2 بر صفر پورتو به پایان رسید و باید دید هواداران طارمی در بازی برگشت چه نتیجه ای کسب می کنند و آیا می توانند به جمع 16 تیم پایانی لیگ اروپا راه یابند؟

هفته گذشته اگرچه تصور می شد مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو حضور داشته باشد، کونسیسائو تصمیم گرفت به او استراحت بدهد و در دیدار مهم لیگ پرتغال از او استفاده کند. تونی مارتینز جایگزین طارمی در ترکیب اصلی شد و عملکرد بسیار خوبی داشت. طارمی در دیدار یکشنبه شب مقابل موریرنسه نیز شاهکاری به ثبت رساند و توانست بهترین بازیکن شود.

اگرچه ستاره پورتو مقابل لاتزیو نیمکت نشین بود اما ابولا معتقد است طارمی در دیدار روز پنجشنبه به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

رسانه معتبر پرتغالی در گزارشی به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و طارمی را از اعضای اصلی تیم پورتو خواند.

ابولا نوشت: طارمی هنوز در لیگ اروپا بازی نکرده و تجربه ای هم ندارد اما می خواهد روز پنجشنبه اولین نمایش درخشان خود را در این دیدار مقابل لاتزیو ثبت کند. او قطعا هسته اصلی تیم Conceiç تیم o است که ممکن است نماینده شهر رم را شوکه کند. او در این فصل یک گل در اروپا به ثمر رسانده است که تنها گل پورتو به لیورپول است. البته طارمی خاطرات خوبی از لیگ قهرمانان برای پورتو دارد که مهم ترین آن گل فصل گذشته به یوونتوس بود. طارمی بازی در رقابت های اروپایی را دوست دارد چون تاثیر خوبی در تیم می گذارد. حالا تشنه اش بیشتر است چون روی نیمکت است و می خواهد تمام تلاشش را بکند.

رسانه های پرتغالی در ادامه به نقش مهم طارمی در تیم پورتو پرداختند. بازیکنی که همزمان پاس گل می دهد در تیم نقش آفرینی می کند و گل می زند. او تاکنون 14 گل به ثمر رسانده و 10 بار موفق به پاس گل شده است. او در دیدار مقابل موریرنسه تکنیک پاک خود را به نمایش گذاشت و موفق شد در دیدار سرنوشت ساز قهرمانی پرتغال به پیروزی مهمی برای پورتو دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید