گزارش سایت فیفا از پدیده های احتمالی گرگ های ایرانی در جام جهانی/ 5 شگفتی کی روش برای انگلیس، ولز و آمریکا!


ساعت: 10:27
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906049

فدراسیون جهانی فوتبال شایعه حذف تیم ملی را تکذیب کرد.

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به معرفی پدیده های احتمالی با تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 قطر پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار گزارشی از سومین حضور متوالی تیم ملی ایران در جام جهانی، بازیکنان فعلی این تیم را بهترین نسل تیم ملی معرفی کرد و پدیده های احتمالی کشورمان را پیش بینی کرد. تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر.

در این گزارش سایت فیفا با حضور امیر عابدزاده، احمد نورالهی، امید نورافکن، مهدی طارمی و سردار آزمون، عملکرد آنها در قطر را دیدنی می داند. فیفا نوشت: ایران انگیزه های زیادی برای اولین صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی جهان خواهد داشت.

در این گزارش، فدراسیون جهانی فوتبال نوشت: چهار سال پیش علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران، ضربه پنالتی رونالدو، بازیکن پرتغالی را در حالی مهار کرد که امیر عابدزاده 25 ساله این بازی را تماشا می کرد. نیمکت نشینی جام جهانی 2018 روسیه. در آن زمان هیچ تیمی در بین 16 تیم حذف شده از مرحله گروهی کمتر از ایران (2) گل دریافت نکرده بود و اگر قرار است ایران به رویای دست نیافتنی خود یعنی صعود به دور بعد در جام جهانی دست یابد. مسابقاتی که نزدیک ترین تورنمنت به خانه (قطر) است. دروازه بانی قهرمانانه مقابل بازیکنانی مانند هری کین، گرت بیل و کریستین پولیسیچ از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. با رفتن به جام جهانی 2022، عابدزاده به نظر می رسد که کارش برای او قطع شود.”


0c7ce943 0a8f 45ea 8f66 7878ee9245d0 خبر خاکستری

فیفا همچنین نوشت: جدال با آمریکا به ویژه برای عابدزاده که پدرش احمدرضا عابدزاده کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه در برابر آمریکا بود، لحظه خاصی خواهد بود. در حالی که قطر 2022 اولین جام جهانی تحت نظر خواهد بود، او تجربه کاپیتانی کشورش در جام جهانی زیر 20 سال کره جنوبی در سال 2017 را داشت که اولین حضور آنها در این رده سنی پس از 16 سالگی بود. تیم کی‌روش سال‌ها سعید عزت‌الهی، امید ابراهیمی و حاج صفی را به‌عنوان سه رکن اصلی خط میانی در اختیار داشت و در این میان نورالهی آرام آرام به یکی از قابل اعتمادترین هافبک‌های فوتبال ایران و آسیا تبدیل شد و پرسپولیس را تا 2 فینال رساند. لیگ قهرمانان آسیا و 4 قهرمانی متوالی لیگ برتر ایران.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال که با انتشار این گزارش به نوعی تمام حاشیه های حذفی تیم ملی از جام جهانی را زیر و رو کرد، مهدی طارمی و سردار آزمون ستارگان بوم خط حمله پارسی یوس نیز از مهره های کلیدی کارلوس محسوب می شوند. کی روش در قطر از توانایی های گلزن خود تمجید کرد.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید