گزارش کشف کالاهای انباشته در اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد / سپاه استان در خط مقدم مبارزه با قاچاق


ساعت: 17:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839344

پس از اعلام برنامه دولت برای اصلاح ارز ترجیحی، برخی سودها و دلالان کالاهای اساسی مردم را انباشته کرده و اطلاعات سپاه فتح مانع از قاچاق و مبارزه با بیت المال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، انباشت کلمه به معنای نگه داشتن مواد غذایی در انتظار گران شدن آن است و از قدیم الایام در اقتصاد همه کشورها از جمله ایران وجود داشته و همه جا سود برده است. به آن

سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها طرحی بود که هفته گذشته توسط دولت در کشور اجرا شد، اما متأسفانه با آغاز این طرح، برخی سودها برای انباشت کالا و به دنبال فروپاشی بازار آغاز شد.در دستور کار مبارزه جدی با این سودجویان و قاچاقچیان

گزارش های خبرنگاران صبح زاگرس از کهگیلویه و بویراحمد نشان از برخورد جدی و قاطع با هرگونه احتکار دارد چرا که در روزهای اخیر انبارهای زیادی باز شده و با انحصارگران برخورد سختی شده است.

در کهگیلویه و بویراحمد، معاندین در روزهای اخیر چندین بار در تور امنیتی بوده اند و سربازان گمنام سپاه کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل اقدامات اقتصادی دولت، چندین گنجینه کالا کشف کرده اند. طرح روغن، برنج، تخم مرغ و سایر اقلام در استان کشف شد.

با نگاهی به اخبار منتشر شده مبنی بر کشف کالا در استان کهگیلویه و بویراحمد به نظر می رسد سازمان اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد در خط مقدم مبارزه با قاچاق و انباشت کالا قرار داشته و در 2 هفته اخیر بیش از 50 تن کالا در انبارهای بزرگ جاسازی کرده است. استان کشف و ضبط کرده است.


2f029a7e 51d3 4d1f 86f5 b6dac5e23051 خبر خاکستری

متاسفانه برخی از آب های کدر بازار که کد انباشتگی نامیده می شود، کالاهای مورد نیاز مردم را ذخیره می کند و بازار را به هم می زند که خوشبختانه با مبارزه جدی با این افراد، مژده امید را برمی گرداند.مکرراً از کشف ماکارونی خبر داد ، برنج، روغن، مرغ، آرد، تخم مرغ و شکر.

مردم با جمع آوری آمار منتشر شده در رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد امیدوارند طرح ارتقای یارانه به خوبی اجرا شود و کالاهای لازم در اسرع وقت و به وفور در اختیار آنها قرار گیرد چرا که در صورت وجود گنجینه 2 تن گوشت قرمز، 32 تن برنج، 5 تن روغن، 4 تن تخم مرغ، 2 تن شکر، 2 تن آرد، 1 تن مرغ و 1 تن شکر توسط این دلالان ساخته می شود. انبارها را نمی توان یافت. این امر وظیفه رگولاتورها را برای برخورد با سفته بازان دشوارتر می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید