گزارش کشف کالاهای انباشته در کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839314

پس از اعلام برنامه دولت برای اصلاح ارز ترجیحی، برخی سودها و دلالان کالاهای اساسی مردم را انباشته کرده و اطلاعات سپاه فتح مانع از قاچاق و مبارزه با بیت المال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس انباشت در لغت به معنای در انتظار گران شدن غذا است و از قدیم الایام در اقتصاد همه کشورها از جمله ایران وجود داشته است و هر جا که منفعتی داشته باشد، فساد نیز به همراه دارد.

سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها طرحی بود که هفته گذشته توسط دولت در کشور اجرا شد، اما متأسفانه با شروع این طرح برخی از برندگان به انباشت کالا و اخلال در بازار پرداختند و به طور جدی با این سودجویان و قاچاقچیان مبارزه کردند. به صورت روزانه. ویرایش

گزارش های خبرنگاران ما از کهگیلویه و بویراحمد حاکی از برخورد جدی و قاطع با هرگونه احتکار است چرا که در روزهای اخیر انبارهای احتکار زیادی افتتاح شده و با انحصارگران برخورد تندی صورت گرفته است.

شورشیان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای اخیر چندین بار در سفر امنیتی بودند و سربازان گمنام سپاه کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل در اجرای طرح اقتصادی چندین گنجینه کالای انبار شده را کشف کردند.دولت نفت برنج، تخم مرغ و سایر اقلام در این استان یافت شده است.

با نگاهی به اخبار منتشر شده مبنی بر کشف کالا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به نظر می رسد سازمان اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد در خط مقدم مبارزه با قاچاق و انباشت کالا قرار داشته و بالغ بر 50 تن کالا را جاسازی کرده است. کالاها در 2 هفته گذشته. انبارهای بزرگ در حومه شهر.باز.

متاسفانه برخی از آب های کدر بازار که کد انباشتگی نام دارد، اجناس مورد نیاز مردم را در انبارها ذخیره می کند و بازار را به هم می زند که خوشبختانه با درگیری جدی با این افراد، مژده امید را به جان ها باز می گرداند. رسانه ها بارها از افتتاح انبارهای ماکارونی، برنج، روغن، مرغ، آرد، تخم مرغ و شکر خبر داده اند.

مردم امیدوارند با جمع آوری آمارهای منتشر شده در رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد، طرح ارتقای یارانه به خوبی اجرا شود و کالاهای لازم در اسرع وقت و به وفور تامین شود، زیرا در صورت وجود گنجینه 2 تن گوشت قرمز، 32 تن برنج، 5 تن روغن، 4 تن تخم مرغ، 2 تن شکر، 2 تن آرد، 1 تن مرغ و 1 تن شکر توسط این دلالان و این انبارها درست می شود. ممکن است فاش نشود برخورد با مزاحمان را دشوار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید