گزینه جذاب ژاوی برای بارسا

گزینه جذاب ژاوی برای بارسا

ژاوی می خواهد با ورود به رختکن بارسلونا تغییرات بزرگی در ترکیب اصلی خود ایجاد کند و سرمربی جوان معتقد است آبی و اناری ها در غیاب ستارگانی مانند لیونل مسی و آنتوان گریزمان به یک نام بزرگ نیاز دارند تا به قوی ترین تیم تبدیل شوند. گذشته آن را دارد حالا باشگاه لیورپول اکو به نقل از ناسیونال از حضور محمد صلاح در لیست خرید بارسلونا خبر داده است.

قرارداد ستاره گلزن مصری با لیورپول در سال 2023 به پایان می رسد و با وجود شایعات فراوان هنوز توافقی برای تمدید قرارداد او حاصل نشده است. به نظر می رسد درخواست محمد صلاح برای افزایش هنگفت دستمزد هنوز مورد قبول سران لیورپول قرار نگرفته و از این رو طرفین از گرفتن عکس یادگاری از تمدید قرارداد فاصله زیادی دارند.

البته یورگن کلوپ در ماه های اخیر بارها از ماندن محمد صلاح در آنفیلد خبر داده است اما در هر صورت بارسلونا پس از درخواست جدی ژاوی برای جذب این بازیکن وضعیت او را زیر نظر دارد. کاتالان ها با ترکیب فعلی شانس زیادی برای بازگشت به روزهای اوج خود ندارند و خرید ستاره ای به اندازه محمد صلاح برای این تیم بسیار مهم است.

به نظر می رسد ژاوی وعده بارسلونا برای تقویت تیم فعلی را می پذیرد و باید دید خوان لاپورتا مانند شعار لیونل مسی این وعده را زیر پا می گذارد یا موفق می شود یک ستاره بزرگ به تیمش اضافه کند. البته به نظر می رسد باشگاه می خواهد بازیکن ارزان قیمتی مانند رحیم استرلینگ را جذب کند اما ژاوی اصرار به خرید محمد صلاح دارد.

دیدگاهتان را بنویسید