گزینه خارجی ساپینتو جایگزین سیاوش یزدانی می شود

گزینه خارجی ساپینتو جایگزین سیاوش یزدانی می شود

در آخرین ساعات نقل و انتقالات که سیاوش یزدانی از رفتن به دفتر باشگاه برای فسخ قرارداد خودداری کرد، باشگاه به صورت یک طرفه قرارداد این بازیکن را لغو کرد. یعنی استقلال می تواند در روزهای آینده یک بازیکن آزاد با استفاده از سهمیه فیفا اضافه کند. سیاوش یزدانی با توجه به فسخ قراردادش در پنجره زمستانی می تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم جدیدی برود که احتمال می رود سپاهان باشد.

کاوه رضایی احتمالا جانشین سیاوش یزدانی می شود و شب گذشته نیز شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد او با تراکتورسازی به گوش می رسید. به خصوص که این بازیکن به اصفهان نرفت اما واقعیت این است که باشگاه در تلاش است تا یک بازیکن خارجی به تیم اضافه کند. بازیکن شماره 10 استقلال هافبک های خوب و باتجربه ای در ترکیب دارد اما ریکاردو ساپینتو به دنبال یک هافبک فعال و پاسور فعال مثل آلوز تراکتور برای اضافه شدن به ترکیب است و تا کنون لیستی از چند بازیکن خارجی را به باشگاه داده است. . با رفع رویای استقلال برای باز کردن پنجره و قرار گرفتن در لیست در روزهای آینده، یک بازیکن خارجی جدید همانطور که گفته شد در رده 10 به ترکیب آبی پوشان اضافه می شود.

در واقع بازیکن جدیدی که به ترکیب استقلال اضافه شده، ایرانی نیست. استقلال در حال حاضر سه بازیکن خارجی در ترکیب دارد که یکی از آنها آسیایی است و طبق قانون یک بازیکن خارجی از اروپا یا سایر قاره ها به غیر از آسیا می تواند به این تیم اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید