گزینه خارجی گل محمدی و قیمت آن مشخص شد

البته یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس از خرید این مهاجم آفریقایی خاطره تلخی دارند.

کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای به عنوان یکی از اولین نقل و انتقالات نیم فصل به تیم یحیی پیوست.

مهاجم نیجریه ای که در چندین بازی ملی به میدان رفته است، حتی نتوانست به عنوان بازیکن اصلی با پیراهن پرسپولیس بازی کند و عملکرد ضعیف او کادر فنی را با این خرید خارجی ناامید کرد.

همان مهاجم ضعیف اما شاکی از پرسپولیس، باشگاه ایرانی را در فیفا محکوم کرد و پنجره نقل و انتقالات این تیم را بست!

کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس در نیم فصل دوم با نظر یحیی گاب محمدی به مدت نیم فصل به این تیم پیوست. این بازیکن به همراه استوکس ها، امید یحیی گل محمدی پس از حضور در این تیم در خط حمله حضور داشتند اما عملکرد ضعیف اوساگونا رویاهای سرخپوشان را بر باد داد. آخرین بازی این بازیکن نیجریه ای مقابل استقلال مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت و پنالتی عجیب این بازیکن باعث شد گل محمدی به این بازیکن دستبند بزند. به این ترتیب از سرخپوشان جدا شد اما رفت شکایت کرد!

حالا همین تجربه تلخ باعث شده تا سرمربی پرسپولیس خرید یک بازیکن آفریقایی دیگر را محدود کند. یحیی گل محمدی نگران این است که خرید بازیکن خارجی از آفریقا به سرنوشت کریستین اوساگونا برای پرسپولیس منجر شود.

گفته می شود نسخه خارجی یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس یک مهاجم برزیلی است.

بدیهی است که این برزیلی قیمت چندانی ندارد و باشگاه پرسپولیس می تواند او را در نیم فصل با قیمتی حدود 400 هزار دلار خریداری کند.

شنیدیم که یحیی گل محمدی ویدیوی مسابقات این مهاجم برزیلی را دیده و پسندیده است اما باید منتظر ماند و دید رضا درویش می تواند او را به تهران بیاورد یا …؟

دیدگاهتان را بنویسید