گزینه یحیی همچنان منتظر تماس مدیران باشگاه پرسپولیس است

گزینه یحیی همچنان منتظر تماس مدیران باشگاه پرسپولیس است

عیسی آل کثیر که پس از عمل جراحی و بهبودی کامل در تمرین پرسپولیس شرکت کرده بود، از چند روز قبل در تمرین پرسپولیس شرکت نکرده و وضعیت تمدید قراردادش با پرسپولیس مشخص نیست. آل کثیر که سال گذشته مصدوم شده بود، سرانجام پس از مدت ها تاخیر در خرداد ماه امسال زانویش را به دست جراحان رساند و پس از چندین ماه مصدومیت، اکنون آماده بازی است.

او که در هفته های اخیر در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده بود انتظار داشت قرارداد جدیدش با این تیم رسمی شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده و حتی زمزمه هایی مبنی بر ناراحتی این بازیکن به گوش می رسد. او که آذرماه گذشته در دیدار مقابل شهر خودرو در مشهد به ثمر رساند، دچار پارگی رباط صلیبی شد و برای این فصل از دست رفت.

در عین حال با وجود تایید پزشکان تیم پرسپولیس مبنی بر پارگی رباط صلیبی، آل کثیر حاضر به عمل جراحی نشد و می خواست با شرایط موجود بازی کند که با مخالفت کادرفنی مواجه شد. مهاجم پرسپولیس حتی با شکستگی رباط در تمرین پرسپولیس شرکت کرد اما یحیی گل محمدی اجازه حضور در تمرینات سخت و فشرده را به این بازیکن نداد. با وجود گذشت 4 ماه از مصدومیت عیسی این بازیکن در مقابل عمل مقاومت کرد و قصد انجام آن را نداشت.

شاید اگر او این کار را درست انجام می داد، زمانی که لیگ جدید شروع می شد، بازی می کرد. سماجت و البته نصیحتی که به آل کثیر کردند باعث شد او زمان زیادی را تلف کند. پس از اینکه یحیی گل محمدی محکم مقابل این بازیکن ایستاد و اجازه نداد عیسی او را همراهی کند، آل کثیر پس از مدت ها بالاخره تصمیم به عمل جراحی گرفت و پس از چند ماه تاخیر در نهایت زانوی خود را زیر تیغ جراح گذاشت. او که با تیمی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد محسوب می شود، پیشنهاد چند تیم لیگ برتری را رد کرده و همچنان می خواهد برای پرسپولیس بازی کند.

اگرچه بازی در پرسپولیس با حضور بازیکنانی مانند لوکادیا، دیاباته و عبدی در خط حمله برای عیسی سخت خواهد بود، اما آل کثیر به هر حال می خواهد قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند. در حالی که عیسی همچنان منتظر تماس باشگاه پرسپولیس است، مدیران این باشگاه تصمیم گیری در این خصوص را به یحیی گل محمدی واگذار کردند. چند وقت پیش یحیی اعلام کرد که مدیون عیسی است و قرارداد این بازیکن تمدید می شود. اما مشکلی که باعث شده تا الان قرارداد آل کثیر تمدید نشود چیست؟

طبق شنیده ها آل کثیر خواهان تمدید یک فصل و نیم قراردادش است اما باشگاه پرسپولیس فقط نیم فصل می خواهد قراردادش را تمدید کند. همین موضوع باعث شد روند تمدید قرارداد با آل کثیر کمی طولانی شود. مشخص نیست قرارداد این بازیکن چه زمانی و تا چه زمانی تمدید می شود اما آنچه مشخص است دو طرف علاقه مند به ادامه همکاری هستند و باید به زودی شاهد تمدید قرارداد با عیسی آل کثیر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید