گسترش عدل، مظهر باشکوه حکومت حضرت ولیعصر (عج)


ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816392

جهان در انتظار ظهور و عدالت و گسترش عدل و داد، مظهر باشکوه حکومت حضرت ولیعصر (عج) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک شعبان در حال آماده شدن برای نیمه این ماه میلاد یگانه منجی عالم بشریت است که روزی خواهد آمد و با ظهورش دنیا را پر از عدل و داد می کند، روزی می آید و همه گل ها دنیای فرش در دست او می شود، روزی با امام علی (ع) و امام حسین (ع) می رسد و به این همه انتظار پایان می دهد.

ظهور امام زمان (عج) یعنی شکفتن گل های امید در بوستان دل شیعیان، روزی که مسلمانان سال ها در انتظار آن هستند، روزی که گل نرگس از راه برسد و عطر ظهورش دنیا را معطر کند. و همه شیعیان جهان حول وجود آن می چرخد.

مهدی جان جهان در انتظار ظهور توست ای که منجی عالم هستی روزی انتظارات یعقوب از یوسف به پایان می رسد و زمین و آسمان این عید بزرگ بشریت را جشن می گیرند تو امید بی پناهان تو یار مظلومی، امید دل های خسته ای، آری، می آیی و همه ناامیدی را به امید و آینده ای روشن تبدیل می کنی.


ad082f5f bc83 48d0 b516 05584bf3464b خبر خاکستری


شهر به لطف تولد تو روشن شد

چند روز پیش با گذر از هر کوی و پادگان، تزیینات ولادت امام عصر(عج) توسط منتظران و عبادت کنندگان منجی عالم بشریت انجام شد، شهرها در نور متحد شدند، نوشته هایی در مورد آن نوشته شد. دل منتظران بر دروازه و دیوار شهر نصب شده است، کمی جلوتر جوانان و نوجوانان خود را برای نیمه شعبان آماده می کنند و با شور و شوق این روز باشکوه را برنامه ریزی می کنند.

برای این عید بزرگ همه تلاش خود را می کنند تا در جشن این عید باشکوه شرکت کنند، شیرینی و شربت تهیه می شود، بوی اسپند مژده می دهد، کاغذهای رنگی و پرچم های منقوش به نام امام زمان (عج) مشروب می شود. برپا می شود و نیمه شعبان و عالم انتظار را جشن می گیرند.

امسال نیمه شعبان در روز جمعه است، جمعه های انتظار و نیمه شعبان با هم نور امید را در دل مسلمانان روشن می سازند تا طوبی ها و جان ها به رنگ آرامش و امید تغییر کند، ستمگران جهان همچنان فداکاری کنند. مردم بی گناه چقدر سخت است که بچه ها جلوی چشم پدر و مادرشان بمیرند و این دشمنان بی عدالتی و بی اخلاقی را مطرح کرده اند.


9753324a 875f 427a a70b d15d6210d780 خبر خاکستری


انتظار یعنی حرکت و آماده سازی شرایط برای ظهور

حجت الاسلام محمد پیریایی کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: واقع بین باشید و زمینه ظهور را فراهم کنید.

وی افزود: با ظهور امام عصر(عج) دنیایی مملو از ظلم به آرامش می رسد. در واقع خداوند هدفی از خلقت جهان دارد و هدف از خلقت انعکاس وجود خودش است، حقیقت خلقت رسیدن به کمال مطلوب است.«در مورد انسان، این دستاورد همه جانبه است. سیر تکاملی.

این کارشناس مذهبی گفت: امروز دنیا پر از ظلم و ستم است و حکمت خداوند این است که فردی که انسان کاملی است باید در پرتو اخلاق و قوت و علم خود انسان را رشد دهد.


51cd2ddd 0dd4 46ad 9219 5bc31e432e1c خبر خاکستری


جهان در انتظار ظهور است

وی با اشاره به پیشخدمت ها گفت: انتظار به این معنا نیست که مردم فقط در گوشه ای نشسته اند، بلکه به این معناست که شرایطی ایجاد می شود که در نهایت منجر به ظهور می شود. شرایط وقوع آن است که مردم برای ظهور آماده شوند و در یک کلام انتظار به معنای حرکت است نه ایستادن و توقف.

این کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: برای تسریع در ظهور و فراهم آوردن بستر لازم و ایجاد عدالت و مدینه فاضله و زندگی آرام برای بشریت باید شرایط لازم فراهم شود و ظهور زمانی رخ می دهد که بشریت به طور کامل آماده شود.

حجت الاسلام پیریایی گفت: منتظر واقعی باید در مقابل دشمن باشد، دشمن را بشناسد و در هر شرایطی حاضر به فداکاری باشد تا فرمانده کل قوا بیاید، امام عصر(عج) نماینده همه فضایل خداوند است. در وجود او قرار می گیرد و امروز منتظران واقعی باید اخلاق، رفتار، کمک به نیازمندان را که از ویژگی های امام عصر(عج) است، لحاظ کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید