گفتمان سازی با محوریت ایثار و شهادت از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در مراسم اعزام کاروان های دانش آموزی به فرهنگسرای موزه دفاع مقدس گفت: این راه نور و راه است. نور موثر در تقویت نشاط اجتماعی و معنویت در بین جوانان.

وی افزود: راهیان نور فرصت مناسبی برای خودسازی و تربیت سفیران فرهنگی در عرصه جهاد و شهادت است و تربیت نیرو در عرصه دفاع مقدس در گام دوم بسیار حائز اهمیت است و اردوهای راهیان نور فرصت خوبی در این زمینه است.»

کریمی ادامه داد: در راستای برگزاری باشکوه اردوهای راهیان نور، قرارگاه تخصصی راهیان نور با حضور تمامی دستگاه های نظامی و انتظامی و دستگاه های اجرایی و تمامی موارد از قبیل نحوه برگزاری، نظارت، محتوا در استان مرکزی راه اندازی شد. و سایر موارد در این اردو بررسی شده و از ظرفیت های ستاد کنگره شهدای استان در این راستا استفاده خواهد شد.

وی گفت: تشکیل کمیسیون تخصصی رسانه و فضای مجازی در ستاد تخصصی راهیان نور یکی از برنامه های مهم استان مرکزی است که علاوه بر ارسال حضوری راهیان نور به صورت مجازی در قالب شبکه شاد، صدا و سیما و سایر رسانه ها. و فضای مجازی را دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه اردوهای حضوری راهیان نور استان مرکزی در سه مرحله دانش آموزی، دانشجویی و مردمی برگزار می شود، گفت: راهیان نور مانند یک فرهنگ بزرگ است. و رزمایش آموزشی که از اوایل اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا 14 فروردین ماه 1401 ادامه خواهد داشت و امیدواریم با مدیریت و کاهش شیوع بیماری بتوانیم زائران زیادی را به مناطق و اراضی عملیاتی اعزام کنیم. از نور

وی خاطرنشان کرد: شعار امسال «ما مقاوم هستیم» است که همه برنامه ها با این رویکرد و اجرای جهاد انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید