گلایه شهروندان گچسارانی از وضعیت بد آسفالت+عکس


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904472

از شهرداری و مسئولان انتظار می رود تعدادی از معابر و خیابان های شهر گچساران که سیاه است را آسفالت کنند تا به گفته ساکنان این مناطق زندگی بدون خاک را امتحان کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس؛ امروزه یکی از مشکلات اساسی و زیربنایی هر منطقه، آسفالت نبودن معابر، کوچه ها و خیابان هاست که می تواند نارضایتی بسیاری از شهروندان را به همراه داشته باشد، هرچند برخورد با وضعیت آسفالت در هر نقطه از شهر می تواند یک چیز باشد. یکی از مهمترین اقدامات و وعده های شهرداری به مردم محسوب می شود.

اگرچه با توجه به ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان شهرداری، باز هم در برخی از مناطق شهر گچساران شاهد نبود آسفالت معابر و خیابان ها هستیم که به دلیل کثیفی آنها وضعیت نامطلوبی را در این منطقه ایجاد کرده و مشکلات زیادی به وجود آمد. و آمد محیطی پاک و سالم را برای شهروندان ایجاد کرد.


849c741d 4986 40b3 8c85 f50cc4abd414 خبر خاکستری

با این حال برخی از خیابان های گچساران همچنان تشنه آسفالت هستند که به نوعی با گلایه و اعتراض شهروندان مواجه شد به طوری که می گویند بیش از چندی است رنگ آسفالت برخی از معابر این شهر را ندیده اند. سال هاست و یا هنوز اقدام مطلوبی برای بهبود این حوزه ها توسط متولیان انجام نشده است.

بنابراین یکی از این جاده ها بین خط مستقیم (آپارتمان) 500 تا ادارات گچساران است که بسیاری از ساکنان این نقطه از شهر از وضعیت بد آسفالت و خاکی این خیابان پرتردد گلایه دارند و می گویند: در این ما حرکت ماشین های زیادی را در خیابان ببینید اما کثیف بودن آن برای ساکنان مشکل ایجاد می کند.


90e9b8cb 21ec 48e9 943d 2da8e267aa92 خبر خاکستری

در زیر یکی از اهالی این منطقه می افزاید: فکر می کنم شهرداری در تردد آسفالت این شهر کار خوبی انجام داده است، اما باید توجه داشت که تردد خودروها و حتی سیاه بودن این جاده یکی از مواردی است که از دیگر دغدغه های آپارتمان نشینان در متراژ 500 واحدی انتظار می رود شهردار پرتلاش گچساران اقدامات لازم را انجام دهد تا مردم این منطقه طعم زندگی بدون خاک را بچشند.

یکی دیگر از ساکنان ادامه می دهد: بیش از 20 بلوک مسکونی در مجاورت این بلوار ساخته شده است که با این بلوار سیاه منطبق نیست، بنابراین مرمت و آسفالت این بلوار که به نوعی راه میانبر از پهنه 500 متری به سمت کوی عدالت است. باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد.


cf41826a edf3 4e81 bb1e 1ea01418a5c0 خبر خاکستری

بانویی ساکن این منطقه ادامه می دهد: در فصل تابستان به دلیل خاکی و نبود آسفالت این خیابان همه جا را گرد و غبار جمع می کند و در زمستان و فصل بارندگی مشکلاتی به وجود می آید که باز هم انتظار داریم. مسئولان شهر باید برای رفع این مشکل تلاش کنند.

لذا از شهرداری و مسئولین انتظار می رود قسمتی از معابر و خیابان های شهرمان را که سیاه است آسفالت کنند تا تردد به راحتی انجام شود و به گفته اهالی این مناطق طعم آن را بچشید. زندگی بدون خاک

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید