گلخانه ای به ارتفاع 4000 متر قبل از افتتاح مدرسه شهدای صدر شبانکاره احداث شد و نشان سفیر یک مدرسه به شاهین بهرام نژاد اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با تشکر از گزارش؛ وزیر آموزش و پرورش با برنامه فشرده برای آشنایی با وضعیت آموزشی استان بوشهر و همچنین مدارس به استان بوشهر سفر کرد که طی آن چندین پروژه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وزیر آموزش و پرورش استان بوشهر به گلزار شهدای بهشت ​​سعادت رفت و در مراسم شهدا و درخشانی شرکت کرد و پس از آن وزیر آموزش و پرورش در نشست خیرین مدرسه ساز با آنان صحبت کرد.


1654IMG 20221126 095402 خبر خاکستری


مدارس ناقص از فروش املاک مازاد آموزش و پرورش تکمیل می شود

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه در نشست با مدارس خیریه گفت: کمک دولت به مدارس خیریه از محل فروش املاک مازاد آموزشی پرداخت می شود.

نوری افزود: برای تامین مالی و تجهیز مدارس خیریه که از محل فروش املاک مازاد آمورس و پورس ساخته و تحویل شده اما تجهیزاتی ندارند، تلاش می شود. حکم آموزش و پرورش است که نام مدرسه به نام خیرین باشد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اگر مدیر مدرسه ای خیر مدرسه را نمی پذیرد، بهتر است این مدیر در جمع بماند. مجموعه آموزشی باید با نهاد خانواده، دولت، رسانه ها، خیرین و نهادهای مرتبط با آنها تعامل داشته باشد.
وزیر آموزش و پرورش نظام آموزش و پرورش را جز با کمک مردم نمی توان اداره کرد و گفت: این وزارتخانه باید از همه راهکارهای قانونی برای پاسخگویی به خیرین استفاده کند.

سپس وزیر آموزش و پرورش طی عملیات آیینی هنرستان شهید داریوش رضایی نژاد بوشهر مورد لگد قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: ایجاد تعادل در رشته های دانشگاهی و توسعه هنرستان ها در حوزه های نانو، زیستی، انرژی صلح آمیز هسته ای، انرژی های نو، نفت و گاز از برنامه ها و سیاست های این وزارتخانه است.

یوسف نوری در ابتدای عملیات عملیاتی هنرستان شهید داریوش رضایی نژاد ناحیه رمیهار بوشهر افزود: امسال با وجود مشکلات و موانع 70 هزار نفر معادل 2 درصد به جمعیت اضافه شد. از هنرستان ها و 1.9 درصد افزایش تعداد دانش آموزان در رشته های ریاضی و فیزیک وجود دارد، در حالی که تعداد دانش آموزان در این رشته ها در سال های اخیر کاهش یافته است.
وی بیان کرد: با توجه به ظرفیتی که در منطقه عسلویه وجود دارد باید نیروی انسانی متناسب با آن ظرفیت تربیت شود.

هنرستان شهید داریوش رضایی نژاد به مساحت 7000 متر مربع و زیربنای 4100 متر تخریب شد.




16871498423041 572573930 خبر خاکستری

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: هنرستان ها و مدارس باید به روی مردم باز باشد تا ببینند چه توانایی هایی دارند و فرزندانشان چه می کنند. امیدواریم این هنرستان سنگ بنای هنرستان ها و رشته های دیگر منطقه باشد.
حمید خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: هنرستان شهید داریوش رضایی نژاد با مساحت 7 هزار متر مربع و زیربنای 4 هزار و 100 متر شامل 6 کارگاه تخصصی، 12 کلاس درس و یک سالن ورزشی است که از محل اعتبارات تامین می شود. 38 میلیارد تومان در مدت 18 سال ماه ساخته شد.


افتتاح و بهره برداری از مدرسه برکت شهید صدر و اردوگاه شبانکاره


3889 7796966349224881596 210023 خبر خاکستری

با حضور حمید حنمحمدی؛ معاون پرورشی و کار، مدرسه برکت شهید صدر، روستای دهدران عالیه، شهرک شبانکاره و زمین چمن مصنوعی کمپ شهرک شبانکاره شهرستان دشستان کشف شد.

مدرسه برکت شهیدصدر با حضور حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شهرستان دشستان استان بوشهر به بهره برداری رسید.

مدرسه برکت شهیدصدر با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با زیربنای 218 متر مربع و 831 متر مربع حصار و 3 کلاس درس با وام 20 میلیارد ریالی احداث شد. از فضای مطلوب و استاندارد لذت خواهند برد و از آن استفاده خواهند کرد.


افتتاحیه زمین چمن مصنوعی کمپ شهرستان شبانکاره

در ادامه بازدید معاون پرورشی و فرهنگی، چمن مصنوعی کمپ شبانکاره با 1196 متر مربع و اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


اهدای نشان سفیر آموزش و پرورش به شاهین بهرام نژاد

72571109204736 1846343702 خبر خاکستری

در دیدار وزیر آموزش و پرورش با خیرین مدرسه ساز استان بوشهر، نشان سفیر مدرسه به شاهین بهرام نژاد اعطا شد.
در این جلسه با تقدیر از زحمات و همکاری هنرمند توانای بوشهری شاهین بهرام نژاد با خیرین در امر مدرسه سازی و ترویج فرهنگ مدرسه سازی، از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز کشور به عنوان سفیر مدرسه سازی برگزیده شد. کشور و با اهدای لوح تقدیر و مدال «سفیر مدرسه» از سوی وزیر آموزش و پرورش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید