گلستان انتظار دستاوردهای امیدوارکننده دولت مردمی را دارد/لزوم برنامه های نهایی برای تامین آب آشامیدنی پایدار و پتروشیمی در استان


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811337

محمدرضا بهرامی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام، فعال شدن واحدهای تولیدی راکد یا نیمه تعطیل، رونق بازارچه های مرزی و توسعه کشاورزی گلخانه ای و تولیدات صنعتی و معدنی می تواند از دستاوردهای بسیار خوب و دلگرم کننده سفر رئیس جمهور به استان باشد. .

محمدرضا بهرامی، کارشناس ارشد مدیریت دولتی; وی به مهم ترین درخواست خود از رئیس جمهور در آستانه سیزدهمین سفر رئیس جمهور به استان پاسخ داد: اولویت اول گلستان تامین آب شرب پایدار و با کیفیت در مرکز استان است.

وی گفت: در صورت مکانیزه شدن زمین های کشاورزی و آبیاری بدون شک حجم برداشت افزایش می یابد و در صورت ایجاد صنعت تبدیل و بسته بندی نسبت درآمد استان های عزیز بیشتر می شود.

بهرامی افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام، فعال شدن واحدهای تولیدی راکد یا نیمه تعطیل، رونق بازارچه های مرزی و توسعه کشاورزی گلخانه ای و تولیدات صنعتی و معدنی می تواند دستاوردهای بسیار خوب و امیدوارکننده ای از زمان سفر رئیس جمهور به استان باشد.

وی گفت: قطعا تصمیمات جدی و راهبردی منطقه آزاد اینچه برون و پروژه پتروشیمی در کاهش بیکاری و البته کاهش دغدغه های خانوادگی و ناهنجاری های اجتماعی و جرم و جنایت بسیار مهم است.

این فعال اجتماعی استانی گفت: توسعه راه آهن اینچه برون می تواند یکی از اولویت های این سفر باشد که باعث تقویت و شکوفایی ظرفیت در منطقه آزاد می شود.

بهرامی افزود: مشکلاتی در حوزه کشاورزی و محصولات استراتژیک مانند برنج، گندم، پنبه، آبزی پروری و تولید ماهی سردآبی، طرح مسکن و غیره. ممکن است به عنوان درخواست مردم استان در سفر رئیس جمهور اعلام شود.»

مشاور جوان استان گفت: پرداخت سود کم و سرمایه در گردش برای ایجاد اشتغال برای جوانان گلستانی در برنامه ریزی سفر مورد توجه قرار گیرد.

بهرامی بیان کرد: وضعیت نامناسب جاده های بین شهری مشکلی است که نیاز به توجه دارد و دیدن و شنیدن اخبار روزانه تصادفات و فوتی هموطنان در جاده های استان گلستان بسیار ناراحت کننده است. با توجه به وسعت استان و وجود راه اصلی تردد میلیون ها مسافر و عبادت کننده امام رضا علی (ع) به مشهد از استان گلستان، باید هر چه سریعتر وضعیت جاده ها بهبود یابد.

وی گفت: تسهیلات و وام های بانکی با توجه به خطر کاهش جمعیت برای ازدواج آسان و به موقع جوانان مناسب است و انتظار می رود فرزندانی از خانواده ها و جوانان روستایی متولد شوند.

این فعال فرهنگی استان افزود: فعال شدن اقتصاد فرهنگی و تخصیص اعتبار برای حمایت از نهادهای فرهنگی، قرآنی و ادبی با توجه به تهاجم و جنگ فرهنگی از خواسته های تاثیرگذاران فرهنگی استان است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به محلات کم برخوردار و آسیب پذیر اجتماعی و حاشیه شهرها با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت کشور و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استان با برخی نهادهای انقلابی و فرهنگی می تواند موجب کنترل و حذف فرهنگی و اجتماعی شود. استان نقش دارد.

بهرامی بالاخره کمبود فضاهای تفریحی و استادیوم برای جوانان و نوجوانان به ویژه دختران و بانوان که گاهی می تواند آنها را به مکان هایی مانند قلیان خانه ها و بازی های مافیایی و غیره بکشاند، یکی از نیازهای اصلی و مهم این نسل است. . در استان اعلام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید