گلس خانواده اش را در دستشویی بست/ این اتفاق در کرمانشاه افتاد

گلس خانواده اش را در دستشویی بست/ این اتفاق در کرمانشاه افتاد

روز جدید : معتاد در کرمانشاه عینک خانواده اش را بست.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری مرد 40 ساله ای خبر داد که پس از مصرف مواد مخدر و اختلافات خانوادگی، همسر و دو فرزند خردسال خود را حدود چهار ساعت در دستشویی حبس کرده بود.

سرهنگ علیرضا دلیری روز دوشنبه گفت: با اعلام اختلاف خانوادگی منتهی به زندانی در شهر کرمانشاه از توابع دانش بلافاصله تیمی از ماموران در محل حاضر شدند.
زندانی در حمام یک مرد شیشه ای بی رحم بود

به گزارش راکنا، وی ادامه داد: ماموران پس از بازدید از محل حادثه، مردی 40 ساله را پس از مصرف مواد شیشه و پس از درگیری های قبلی با همسر و فرزندانش، ساعت ها در حمام حبس کرده و با ضربات چاقو مدام به آنها برخورد کردند. تهدید می کند.

سرهنگ دلیری گفت: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران ابتدا سعی کردند با مشاوره و راهنمایی فرد معتاد را مجاب به آزادی همسر 37 ساله، دختر 15 ساله و پسر 2 ساله خود کنند که موفق نشدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه جان دستگیرشدگان در خطر بود و احتمال اقدامات غیرمنطقی معتاد شیشه وجود داشت، بلافاصله ماموران با حضور در مراجع قضایی اقدامات لازم را انجام دادند و وارد منزل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در منزل، جوان معتاد را دستگیر و پس از حدود چهار ساعت حبس در دستشویی، همسر و دو فرزندش را نجات داده و آزاد کردند.

سرهنگ دلیری یادآور شد: این معتاد در بازجویی ها اظهار داشت که به دلیل اختلافات خانوادگی همسر و فرزندانم قصد خروج از خانه را داشتند اما برای جلوگیری از این امر آنها را در دستشویی خانه حبس کردم.

در نهایت فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از معرفی اعتیاد به شیشه در مراجع قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید